خودرو مرسدس بنز قیمت، مشخصات فنی و مقایسه خودرو های mercedes-benz زومیت | alfaromeoblog

نسخه اول یا همان +EQS 450 دارای یک منبع ذخیره روی اکسل عقب بوده و توان تولید 329 اسب بخار قدرت را دارد. این مدل 550 نیوتن متر گشتاور به راننده می‌دهد و از جمله خودروهای دوچرخ متحرک است. کافه رنت در سال 1393 در تهران تاسیس شد و فعالیت خود را در سال 1399 به صورت آنلاین شروع کرد. ما به عنوان یکی از اولین و بهترین شرکت های بین المللی اجاره خودرو در ایران و خاورمیانه – با بیش از 8 سال فعالیت در این تجارت – چهره قابل اعتمادی را به عنوان یک ارائه دهنده اجاره خودرو در ایران و خاورمیانه به دست آورده ایم. شما می توانید به راحتی خدمات کرایه خودرو کافه رنت را در ایران و تقریباً در هر شهر بزرگ و مقصد گردشگری در سراسر خاورمیانه پیدا کنید.

بنز کلاس SL

حجم باک خودرو 65 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 6 بهره می برد. GLS63 4MATIC پلاس با موتور 3982cc با توان 162 اسب بخار در دور موتور 1750 تا 6500 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 850 نیوتون متر در دور موتور 2500 تا 4500 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 9 دنده اتوماتیک دو کلاچه است که می تواند جثه 2500 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 4/2 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 11/9 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 89 لیتر می باشد و از استاندارد الایندگی یورو 6 بهره می برد. بنز GLA45 و GLA250 به ترتیب با موتور 2 لیتری با توان 375 و 208 اسب بخار و گشتاوری معادل 475 و 350 نیوتون متر متصل به یک گیربکس 7 دنده اتوماتیک دو کلاچه اسپید شیفت و 7 دنده اتوماتیک دو کلاچه است که می تواند جثه 1568 و 1554 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 4/4 و 7/1 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 7/4 لیتر سوخت می سوزاند. از امکانات رفاهی این خودرو می توان به فرمان برقی حساس به سرعت دارای ریموت کنترل سیستم صوتی از روی غربیلک فرمان، گرمکن فرمان در نسخه سفارشی، آینه عقب الکتروکرومیک، آینه های جانبی با حالت الکتروکرومیک و تنظیم برقی به همراه راهنمای LED و دارای گرمکن، آینه های جانبی دارای سیستم حافظه با قابلیت تاشوندگی خودکار برقی حافظه در نسخه سفارشی، بخارزدای اتوماتیک شیشه ها، سیستم یخ زدای برف پاک کن، شیشه های سولار، پرده عقب و سقف پانوراما در نسخه سفارشی اشاره کرد. جهان در دهه ۱۹۳۰ میلادی هنوز سال‌ها با بحران انرژی فاصله داشت، اما کم بودن تعداد جایگاه‌های سوخت رانندگان را به میزان مصرف سوخت ماشینشان حساس کرده بود.

  • گران ترین تیپ این ماشین First Class نام دارد و که قسمت عقب ماشین، کنسول یکپارچه با میز تاشو دارد.
  • پس از موفقیت این مدل بود که محصول لوکس‌تر مرسدس بنز یعنی ۳۰۰ در سال ۱۳۳۲ وارد ایران شد.
  • فناوری پیشرفته‌ای در این ماشین الکتریکی به‌کاررفته که شما را تا مدت‌ها از تعمیر و مراجعه به نمایندگی بی‌نیاز می‌کند.
  • در ۲۹ ژانویه ۱۸۸۶، کارل بنز سه چرخه‌ای را، که با موتور گازسوز حرکت می‌کرد، به شماره ۳۷۴۳۵ تحت نام بنز پتنت-موتورواگن در دفتر ثبت اختراعات آلمان، در شهر برلین ثبت کرد.
اگر شما قصد دارید که به اندازه بیست و چهار ساعت برای تفریح خود و لذت بردن از زندگی، وقت بگذارید، باید دقت داشته باشید که مکان های زیادی برای گذراندن ا… گروه خودروبانک با شعار دسترسی به بهترین انتخاب تلاش دارد از طریق این وب سایت به هموطنان عزیز کمک کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشند. این وب سایت به هیچ گروه یا حزبی تعلق ندارد و تنها از طریق علاقه مندان به صنعت خودروسازی کشور اداره می شود. همچنین در تمامی زمینه ها صمیمانه پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم. در حال حاضر شرکت ستاره ایران نمایندگی این برند در ایران را بر عهده دارد… با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت.

ماشین شارژی بنز مدل N681

کارخانه مرسدس بنز همیشه با دقت بسیاز زیادی اجازه ساختن ماکت های بنز را به شرکت های سازنده ماکت می دهد به همین دلیل همیشه این محصولات با کیفیت عالی ساخته می شوند. تمام مرسدس بنزهای پرفروش ای که از آن ها در این مقاله صحبت کردیم در سایت کافه رنت موجود می باشند و شما می توانید با مراجعه به سایت Cafeerent.com ، مرسدس بنز دلخواهتان را برای مدت زمان دلخواهتان اجاره کنید و از خدمات اجاره بدون راننده و با راننده خودرو نیز بهرهمند شوید. دایملر پس از راه اندازی خط تولیدش با مهندس و طراح قدرتمندی به نام مایباخ آشنا شد و پس از مدتی شرکت Daimler Motoren Gesellschaft یا همان DMG را تاسیس نمود. DMG توانسته بود پیشرفت های مناسبی در زمینه ی اختراع اتومبیل داشته باشد. و سرانجام توانست در سال 1886 اختراع مهمی را ثبت کند و نام آن را به عنوان “پیشرانه ساعت پدر بزرگ” به کشور خود و دنیا معرفی کند. این اختراع در واقع کالسکه ای بود که بدون اسب حرکت می کرد و نیروی محرکه ی آن توسط یک موتور درون سوز تولید می شد.

قیمت بنز E Class کوپه مدل ۲۰۰۹-۲۰۱۲

تعلل واردکننده در کنار تغییر قوانین و بسته شدن گاه و بی‌گاه ثبت سفارش‌ها سبب شده تا مرسدس بنز حضوری پرفراز و نشیب را در دهه جاری تجربه کند. در سال ۲۰۱۰ این شرکت، برای جایگزینی مدل مرسدس بنز اس‌ال‌آر، با الهام از مدل گالوینگ و با همکاری شرکت آام‌گ، مدل جدیدی به نام مرسدس بنز مجله خبری خودرو آلفا رومئو اس‌ال‌اس ای‌ام‌جی را تولید کرد، که شتاب صفر تا صد آن ۳٫۸ ثانیه و بیشینه سرعتش ۳۱۷ کیلومتر در ساعت می‌باشد. در آوریل سال ۱۹۷۱ نسل تازه‌ای از مدل‌های اس‌ال با کد مرسدس بنز آر۱۰۷ و سی۱۰۷ به بازار عرضه شد. هیئت مدیره مرسدس بنز برای تولید این خودرو به صورت رودستر تردید داشت.

http://3dprintingindustry.ir