طبیعتا قشر جوانی که می خواهد از رانندگی لذت ببرد و به دنبال یک تجربه هیجان انگیز است، به سراغ مدل هایی می رود که از نظر طراحی، قدرت موتور و حس رانندگی، بتواند شور و اشتیاق نسل جوان را اقناع کند.
\nدر بازار ایران خودرویی به فروش می رسد که با وجود تمام این قابلیت ها بیش از یک میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته و یک مدل قابل اطمینان در سراسر جهان است؛ به همین دلیل مردم کشور نیز استقبال بسیار خوبی از این خودرو داشتند و این مدل فروش بسیار بالایی هم در بازار ایران داشته است.
\nعبور از رکورد یک میلیون فروش در بازار جهانی
\nایکس ۲۲ پرو از محبوب ترین خودروهای شرکت مدیران خودرو است. یکی از مهم ترین ویژگی های این خودرو، فروش بیش از یک میلیون نسخه از آن در بازار جهانی است. این خودرو نه تنها در ایران بلکه در مناطقی مانند آمریکای جنوبی، آمریکای شمالی، آسیا و آفریقا و کشورهایی از جمله شیلی، پرو، مکزیک، فیلیپین و عربستان سعودی فروش بالایی داشته و طرفداران بسیاری پیدا کرده است.
\nاین خودرو در مدل های آب و هوایی متفاوت حتی هوای گرم و شرجی عربستان و برزیل هم به خوبی جواب داده و عملکرد تحسین برانگیز X۲۲ Pro از نظر ایمنی و مقاومت در شرایط چالش برانگیز سبب فروش بالای آن شده است.
\nهمان طور که می دانید بسیاری از خودروهای مطرح ژاپنی، کره ای و اروپایی تاکنون نتوانستند به فروش یک میلیون نسخه برسند؛ اما X۲۲ پرو با توجه به شاخص های مهم در طراحی، مشخصات فنی، ایمنی و غیره توانست چنین آماری را کسب کند.
\nانتخاب X۲۲ PRO توسط میلیون ها کاربر جهانی بهترین گواه بر تعالی کیفیت MVM است.
\nموفقیت X۲۲ PRO به سیستم مدیریت کیفیت استاندارد MVM و فرآیندهای هدایت شده توسط فرآیندهای توسعه تطبیقی بین المللی نسبت داده می شود.
\nزیبا، جذاب و اسپرت؛ متناسب سلیقه جوانان
\nانتخاب جوانان در بازار ایران خودروهایی است که طراحی نسبتا اسپرتی دارند و البته قیمت آن ها مناسب شرایط اقتصادی آن هاست؛ مدل های معمولا ایرانی که کیفیت آن ها برای تمام خریداران مشخص است.
\nاما آن دسته از جوانانی که نگاه دقیق تری به بازار دارند، به سراغ ایکس ۲۲ پرو می روند. خودرویی که به عنوان یک مدل جوان پسند و کراس اوور اسپرت مطرح شده و جای خود را در قلب نسل جوان کشور باز کرده است.
\nایکس ۲۲ پرو در رده قیمتی خود از طراحی ظاهری اسپرت و مدرنی بهره می برد که نمونه آن نه در بازار ایران و نه در بازار بسیاری از کشورها وجود ندارد؛ تنها کافی است طراحی بیرونی و داخلی این خودرو را با رقیبانش در بازار مقایسه کنید و کاملا متوجه خواهید شد که چرا این خودرو تا به این مقدار محبوب بوده و بیش از یک میلیون نسخه از آن به فروش رفته است.
\nهویت جهانی، عاملیت فروش یک میلیون نسخه
\nدر طراحی و توسعه ایمنی X۲۲ پرو، همکاری عمیقی با شرکت های حاضر در فهرست ۵۰۰ کمپانی برتر جهان صورت گرفته و دغدغه اصلی MVM همواره نوآوری در تکنولوژی و عزم راسخ برای حضور موفق در بازارهای جهانی و ارائه استانداردهای پیشرفته بین المللی است.
\nایکس ۲۲ پرو از نظر قیمت حرف های بسیاری برای گفتن دارد و طبیعتا جوان ترها برای خرید نخستین خودرو خود به دنبال مدلی با ارزش خرید بالا هستند.
\nبیش از یک میلیون نسخه فروش در بازار جهانی که بخش اعظم آن ها مشتریان جوان هستند، خود نشان دهنده کیفیت بالا و درعین حال قیمت مناسب این مدل است. خودرو X۲۲ پرو از نظر طراحی از تمام رقبای خود چند پله بالاتر است و همین وجه تمایز از دلایل مهم محبوبیت آن است.
\nهمه این دلایل سبب شده است X۲۲ پرو از نگاه دختران و پسران جوانی که قصد خرید نخستین خودرو خود را دارند، یک گزینه ایده آل باشد.
\nخودرو X۲۲ پرو نمونه بالغ طراحی برند ام وی ام است؛ خودرویی که در تمام زمینه ها حرف برای گفتن دارد و با ارزش خرید بسیار بالا نسبت به رقبا در بازار عرضه شده است.
\nاین جزو اهداف برند MVM است که محصولی با کیفیت، جذاب درعین حال با قیمت رقابتی نسبت به دیگر محصولات بازار را عرضه کند تا خریداران بتوانند معنای واقعی لذت از خرید یک خودرو را تجربه کنند.
\n