خودرو یک میلیون دستگاهی؛ انتخاب اول جوانان

طبیعتا قشر جوانی که می‌خواهد از رانندگی لذت ببرد و به‌دنبال یک تجربه هیجان‌انگیز است، به‌سراغ مدل‌هایی می‌رود که از نظر طراحی، قدرت موتور و حس رانندگی، بتواند شور و اشتیاق نسل جوان را اقناع کند.

در بازار ایران خودرویی به‌فروش می‌رسد که با وجود تمام این قابلیت‌ها بیش از یک میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته و یک مدل قابل اطمینان در سراسر جهان است؛ به‌همین دلیل مردم کشور نیز استقبال بسیار خوبی از این خودرو داشتند و این مدل فروش بسیار بالایی هم در بازار ایران داشته است.

عبور از رکورد یک میلیون فروش در بازار جهانی

ایکس ۲۲ پرو از محبوب‌ترین خودروهای شرکت مدیران‌خودرو است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این خودرو، فروش بیش از یک میلیون نسخه از آن در بازار جهانی است. این خودرو نه‌تنها در ایران بلکه در مناطقی مانند آمریکای جنوبی، آمریکای شمالی، آسیا و آفریقا و کشورهایی از جمله شیلی، پرو، مکزیک، فیلیپین و عربستان سعودی فروش بالایی داشته و طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

این خودرو در مدل‌های آب و هوایی متفاوت حتی هوای گرم و شرجی عربستان و برزیل هم به‌خوبی جواب داده و عملکرد تحسین‌برانگیز X۲۲ Pro از نظر ایمنی و مقاومت در شرایط چالش‌برانگیز سبب فروش بالای آن شده است.

همان‌طور که می‌دانید بسیاری از خودروهای مطرح ژاپنی، کره‌ای و اروپایی تاکنون نتوانستند به‌فروش یک میلیون نسخه برسند؛ اما X۲۲ پرو با توجه به‌شاخص‌های مهم در طراحی، مشخصات فنی، ایمنی و غیره توانست چنین آماری را کسب کند.

انتخاب X۲۲ PRO توسط میلیون‌ها کاربر جهانی بهترین گواه بر تعالی کیفیت MVM است.

موفقیت X۲۲ PRO به‌سیستم مدیریت کیفیت استاندارد MVM و فرآیندهای هدایت‌شده توسط فرآیندهای توسعه تطبیقی بین‌المللی نسبت داده می‌شود.

زیبا، جذاب و اسپرت؛ متناسب سلیقه جوانان

انتخاب جوانان در بازار ایران خودروهایی است که طراحی نسبتا اسپرتی دارند و البته قیمت آن‌ها مناسب شرایط اقتصادی آن‌هاست؛ مدل‌های معمولا ایرانی که کیفیت آن‌ها برای تمام خریداران مشخص است.

اما آن دسته از جوانانی که نگاه دقیق‌تری به بازار دارند، به‌سراغ ایکس ۲۲ پرو می‌روند. خودرویی که به‌عنوان یک مدل جوان‌پسند و کراس‌اوور اسپرت مطرح شده و جای خود را در قلب نسل جوان کشور باز کرده است.

ایکس ۲۲ پرو در رده قیمتی خود از طراحی ظاهری اسپرت و مدرنی بهره می‌برد که نمونه آن نه در بازار ایران و نه در بازار بسیاری از کشورها وجود ندارد؛ تنها کافی است طراحی بیرونی و داخلی این خودرو را با رقیبانش در بازار مقایسه کنید و کاملا متوجه خواهید شد که چرا این خودرو تا به‌این مقدار محبوب بوده و بیش از یک میلیون نسخه از آن به‌فروش رفته است.

هویت جهانی، عاملیت فروش یک میلیون نسخه

در طراحی و توسعه ایمنی X۲۲ پرو، همکاری عمیقی با شرکت‌های حاضر در فهرست ۵۰۰ کمپانی برتر جهان صورت گرفته و دغدغه اصلی MVM همواره نوآوری در تکنولوژی و عزم راسخ برای حضور موفق در بازارهای جهانی و ارائه استانداردهای پیشرفته بین‌المللی است.

ایکس ۲۲ پرو از نظر قیمت حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد و طبیعتا جوان‌ترها برای خرید نخستین خودرو خود به‌دنبال مدلی با ارزش خرید بالا هستند.

بیش از یک میلیون نسخه فروش در بازار جهانی که بخش اعظم آن‌ها مشتریان جوان هستند، خود نشان دهنده کیفیت بالا و درعین حال قیمت مناسب این مدل است. خودرو X۲۲ پرو از نظر طراحی از تمام رقبای خود چند پله بالاتر است و همین وجه تمایز از دلایل مهم محبوبیت آن است.

همه این دلایل سبب شده است X۲۲ پرو از نگاه دختران و پسران جوانی که قصد خرید نخستین خودرو خود را دارند، یک گزینه ایده‌آل باشد.

خودرو X۲۲ پرو نمونه بالغ طراحی برند ام‌وی‌ام است؛ خودرویی که در تمام زمینه‌ها حرف برای گفتن دارد و با ارزش خرید بسیار بالا نسبت به‌رقبا در بازار عرضه شده است.

این جزو اهداف برند MVM است که محصولی با کیفیت، جذاب درعین حال با قیمت رقابتی نسبت به‌دیگر محصولات بازار را عرضه کند تا خریداران بتوانند معنای واقعی لذت از خرید یک خودرو را تجربه کنند.