خوشه گیج دیجیتال جدید اشکودا سوپرب مظهر طراحی تنبل است


خودروساز اشکودا ممکن است برای خوانندگان ایالتی آشنا نباشد، اما بخش مهمی از گروه فولکس واگن در اروپا است. به این فکر کنید که پونتیاک برای Chevy بود، قبل از اینکه جنرال موتورز در سال 2009 بدون تشریفات برند را برای جلوگیری از ورشکستگی از بین برد. اشکودا نسخه‌ای از پاسات به نام Superb می‌سازد، اما در این مثال، حداقل یک قسمت از خودرو وجود دارد که این کار را نمی‌کند. کاملاً مطابق با نام آن است.

دسته گیج دیجیتال جدید Superb به نظر می رسد که در داشبورد فرو رفته و درست در مقابل واحد آنالوگ قدیمی در جای خود قرار گرفته است. صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی نیز بزرگ و بیرون زده است، اما حداقل تا حدودی توسط داشبورد قاب به نظر می رسد. با این حال، این خوشه غیرقابل توجیه است و حاشیه اطراف صفحه نمایش بزرگ است. انگار پرسیدند من برای انجام این.

بخش غیرمعمول این موضوع این است که فضای داخلی فولکس واگن پاسات، که عملاً همان خودرو است، به این شکل نیست. خود صفحه نمایش ممکن است در واقع همان قسمت باشد، اما از نظر زیبایی شناختی بسیار دلپذیرتر در این کلاستر ترکیب شده است. حتی سر ناخن قابل مشاهده نیست. بسیار چشمگیر.

عکس - فولکس واگن پاسات جدید در نمایشگاه مونیخ 2023

منصفانه بگویم، فکر می‌کنم بسیاری از خودروسازان واقعاً نمی‌دانند که در مورد ترجیحات طراحی داخلی مشتریانشان چه انتظاری داشته باشند. تلفن هوشمند کردن همه چیز به این معنی است که برخی از مردم این واقعیت را دوست دارند که یک صفحه نمایش بزرگ در ماشین آنها وجود دارد. خیلی زیباست، لمس کردنش خیلی خوب است، حس خوبی داره. دیگران اصلاً آن را دوست ندارند، زیرا آن را به عنوان یک حواس پرتی مستطیلی بزرگ می بینند که استفاده از آن از دکمه های سخت دشوارتر است.

در هر طرف حصار که قرار بگیرید، فکر می‌کنم همه ما می‌توانیم موافق باشیم که راه‌های بهتری نسبت به روش Skoda برای انجام آن وجود دارد. اگر می‌خواهید صفحه‌نمایش را در ماشین بیندازید، حداقل طوری جلوه دهید که به معنای واقعی کلمه آن را داخل ماشین پرتاب نکرده‌اید.



منبع