دردسرهای واردکنندگان جدید خودرو – اخبار خودرو

از این تعداد تنها سه چهار واردکننده قدیمی محسوب می‌شوند و بقیه تازه‌کار هستند. درعین حال نداشتن تجربه و دانش کاری در حد نیاز و قابل قبول، به‌خودی خود سبب شده است این دسته از واردکنندگان در برخی موارد تا حد زیادی آسیب‌پذیر باشند.

به‌عنوان مثال در بخش روابط‌عمومی و بازاریابی، دانش و تجربه اندک سبب می‌شود یک خبر نادرست به‌آسانی برای آن‌ها دردسرساز شود و بی‌توجهی به‌چنین مواردی، بی‌تردید سبب افت کیفیت خدمات‌رسانی در این بخش خواهد شد.