در اتوبان به این لامبورگینی آونتادور SVJ که مانند ماشین F1 فریاد می زند گوش دهید


نیاز به یک وانت دارید؟ شما در جای مناسب هستید. بلندگوهای خود را روشن کنید و از صدای شگفت انگیز این لامبورگینی آونتادور SVJ لذت ببرید که با سرعت بالا در اتوبان کامل با اگزوزی که شعله های آتش را می ریزد، حرکت می کند.

راننده را در این ویدیو از AutoTopNL خواهید دید که حتی زمانی که مجبور نیست، محدوده دنده را بالا و پایین می کند. با توجه به سر و صدا نمی توانیم بگوییم که او را مقصر می دانیم. صدای موتور V12 این آونتادور در حدود 4000 دور در دقیقه به یک زوزه تبدیل می شود و با نزدیک شدن نیروگاه به 9000 دور در دقیقه به یک جیغ تبدیل می شود.

آونتادور SVJ صدای فوق‌العاده‌ای را در حالت استوک تولید می‌کند، اما معمولاً این‌قدر خام نیست. به نظر می رسد صدای اینجا زوزه اتومبیل های فرمول یک با موتور V12 را در اوایل دهه 1990 تداعی می کند. این ویدئو مشخص نمی‌کند که این لامبورگینی از چه لوله‌هایی استفاده می‌کند، اما افراد در نظرات یوتیوب حدس می‌زنند که این احتمالاً یک سیستم Gintani است که قیمت آن به 13995 دلار می‌رسد.

علاوه بر برجسته کردن صدای چشمگیر، راننده به آونتادور SVJ اجازه می دهد پاهای خود را دراز کند. این خودرو قادر است به حداکثر سرعت 193.2 مایل در ساعت (311 کیلومتر در ساعت) برسد – برای یک جاده عمومی با ترافیک در آن بسیار سریع است. حداکثر سرعت کارخانه 216 مایل در ساعت (350 کیلومتر در ساعت) است، به این معنی که این لامبورگینی هنوز هم سرعت زیادی برای ارائه دارد.

SVJ از نسخه 6.5 لیتری V12 لامبورگینی استفاده می کند که 759 اسب بخار قدرت و 531 پوند فوت گشتاور دارد. تنها گیربکس موجود یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دستی است. همچنین دارای آیرودینامیک فعال است که بسته به شرایط رانندگی می تواند نیروی رو به پایین یا پسا کم را ارائه دهد. ما گمان می‌کنیم که در اینجا از راه‌اندازی درگ کم برای دستیابی به چنین سرعت بالایی استفاده شده است.



منبع