در اینجا اثباتی وجود دارد که تسلا شما را با کامیون سایبری خود که مسابقه درگ 911 را یدک می‌کشد گمراه کرده است.


تسلا در اواخر سال گذشته و با راه اندازی Cybertruck، خبرساز شد. این خودروساز عملکرد پیکاپ را کاهش داد و ایلان ماسک، مدیرعامل این خودرو ادعا کرد که یک Cybertruck که یک پورشه 911 را یدک می‌کشد، در یک مسابقه درگ یک چهارم مایلی سریع‌تر از 911 واقعی است. این شرکت ویدیویی منتشر کرد که ادعا می‌کند این ادعا را تأیید می‌کند، اما شواهد جدید نشان می‌دهد که تسلا در مورد نتایج صریح نبود

موتورترند یک Cybertruck خصوصی و یک پورشه 911 Carrera T برای بازسازی مسابقه دریافت کرد. بنابراین، تسلا هرگز 911 خاصی را که استفاده کرده بود، فاش نکرد MT حدس بسیار دقیقی انجام داد تا تا حد امکان دقیق باشد. این نشریه همچنین گیربکس خودروها و وزن رانندگان را قبل از قرار دادن این جفت در شش مسابقه درگ در نظر گرفت.

هر کدام با برنده شدن پورشه به پایان رسید. مسابقه اول نزدیک‌ترین مسابقه بود و تنها 0.2 ثانیه این جفت را از هم جدا می‌کرد، اما فاصله 0.7 ثانیه‌ای در مسابقه نهایی پدیدار می‌شد که 911 با زمان 12.2 ثانیه با سرعت 116.4 مایل در ساعت برنده شد. Cybertruck 12.9 ثانیه با سرعت 104.6 مایل در ساعت طول کشید تا ششمین مسابقه را به پایان برساند. تسلا بهترین زمان یک چهارم مایلی خود را در دور اول و چهارم به دست آورد – 12.7 ثانیه.

ویدئویی که تسلا منتشر کرد و نشان می‌داد مسابقه به‌شدت مورد بررسی قرار گرفت، کاربران اینترنت چشم عقابی به سرعت فاش کردند که این ویدئو مسابقه هشتم مایل را نشان می‌دهد. سپس مهندس ارشد کامیون فاش کرد که تسلا هرگز بین این دو مسابقه یک چهارم مایلی انجام نداده است.

حتی در اینجا، تسلا ممکن است کمی دچار مشکل شده باشد، اما نتایج بسیار نزدیکتر است. اولین مسابقه برگشت بین این دو منجر به این شد که Cybertruck اولین بار در 8.1 ثانیه به رکورد هشتم مایل رسید. 911 8.2 ثانیه طول کشید، اما اینطور نبود MTسریعترین دویدن با پورشه این در آخرین مسابقه با زمان 7.9 ثانیه 911 رخ داد. Cybertruck به 8.3 ثانیه نیاز داشت.

ماسک به دلیل بیان دقیق‌ترین اظهارات روی صحنه شناخته نمی‌شود و ادعای او در مورد ضرب و شتم سایبرتراک به یک 911 یک دمیدن بود. با این حال، توانایی عملکرد کامیون حتی در هنگام یدک‌کشیدن وسیله‌ای دیگر، همچنان چشمگیر است.



منبع