در اینجا اولین نگاه شما به فولکس واگن GTI Clubsport است


فولکس واگن گلف GTI Clubsport جدید به طور رسمی در 31 مه معرفی می شود. اگر شما از نوع بی حوصله هستید، نگران نباشید، فولکس واگن در حال حاضر یک تیزر برای شما دارد. ما برخی از تیزرهایی را دیده‌ایم که به این نقطه منتهی شده‌اند، و در حالی که تصاویر اینجا از نظر فنی هنوز تیزر هستند، چیز کمی برای تخیل باقی نمانده است. به هر حال از نظر بصری.

Golf GTI Clubsport یک GTI با تغییراتی در سیستم تعلیق و نشان نیست. این خودرو از نمای جدید و چراغ های جلو ارتقا یافته استفاده می کند و نشان بزرگ VW در جلوپنجره نیز روشن می شود. در عقب یک اسپویلر سقفی بزرگ وجود دارد که بالای چراغ‌های عقب جدید قرار دارد و یک نمای عقب مشابه گلف R، البته با لوله‌های تک اگزوز در گوشه‌ها قرار دارد. این خودرو بر روی چرخ‌های 19 اینچی جدید سوار می‌شود و چرخ‌های آهنگری Warmenau با وزن 17 پوند به‌عنوان یک آپشن در دسترس هستند.

هنوز بدنه‌ای روی نسخه نزدیک به تولید ارائه شده در اینجا وجود دارد، اما شما ایده کلی از ظاهر آن را دریافت می‌کنید. تغییرات مکانیکی هنوز تا حد زیادی یک راز باقی مانده است، اگرچه فولکس‌واگن قول می‌دهد که Clubsport قدرتمندترین GTI دیفرانسیل جلو در بین همه آنها باشد. مدیریت قدرت یک قفل دیفرانسیل جلو با کنترل الکترونیکی است، در حالی که کنترل شاسی تطبیقی ​​DCC اختیاری است. همچنین یک حالت رانندگی ویژه انحصاری برای Clubsport وجود دارد که به طور خاص در پیست نوربرگ رینگ است. مناسب است، با توجه به اینکه فولکس واگن این هاچ جدید را در آنجا معرفی خواهد کرد.

در حالی که نمی دانیم زیر کاپوت چقدر اسب بخار است، این قدرت بیشتر از ۲۴۱ اسب بخار فعلی GTI خواهد بود. فولکس واگن یک خودروی مسابقه ای 24 ساعته GTI Clubsport را معرفی کرد که 343 اسب بخار قدرت تولید می کند. ما انتظار نداریم که کلاب اسپورت تولیدی به چنین رقم بالایی دست یابد – در کنار ارتقاءهای دیگر، با سوخت E20 تنظیم شده است. اما مطمئناً ما را به این فکر می‌اندازد که فولکس‌واگن با GTI متمرکز پیست خود تا کجا پیش خواهد رفت. شاید هوندا سیویک تایپ R 315 اسب بخاری بتواند در تلاقی آن باشد.

در اواخر این ماه مطمئناً متوجه خواهیم شد. فولکس واگن برای مسابقه 24 ساعته ADAC در نوربرگ رینگ حضور خواهد داشت و کلاب اسپورت را معرفی می کند و با کلاب اسپورت 24 ساعته رقابت می کند. به محض اینکه همه جزئیات را داشته باشیم به اشتراک خواهیم گذاشت.



منبع