دقیقاً دو هفته پیش، ویدیوی بسیار جالبی را پوشش دادیم که یک نمایندگی متروکه فورد را در شهر اینگولشتات آلمان نشان میداد، جایی که چند فورد کاملاً جدید دهه 1980 در شرایط کاملاً اصلی نشستهاند. آن ویدئو موج عظیمی را در سراسر جامعه خودرو ایجاد کرد و سوالات زیادی پرسیده شد.
اکنون یک کلیپ بعدی وجود دارد یکپارچهسازی با سیستمعامل خودکار، که سعی می کند با اطلاعات تکمیلی جمع آوری شده از منابع مختلف به اکثر آنها پاسخ دهد. ما همچنین محتوای انحصاری داریم که بعداً امروز ارائه می شود، اما در عرض یک دقیقه بیشتر در مورد آن صحبت می کنیم. ابتدا اجازه دهید در مورد جزئیات جدید صحبت کنیم.
از این ویدیوی جدید، متوجه می شویم که این نمایندگی در ابتدا در اواسط دهه 1960 تأسیس شد و فروشنده اصلی این برند در اینگولشتات بود. بنیانگذار آن، جوزف استاک، برای همگام شدن با رقابت در شهر مشکل داشت، زیرا اینگولشتات مکانی بود که آئودی تا حد زیادی محبوبترین مارک بود. مشکل دیگر این واقعیت بود که فورد خودروهای فروخته نشده را پس نمی گرفت و Auto Stock با ده ها وسیله نقلیه فروخته نشده از سال های گذشته باقی ماند.
اوضاع در اواسط دهه 1980 بدتر شد، زمانی که این خودروساز از شراکت خود با آقای استاک جلوگیری کرد. استوک به یک فروشنده مستقل تبدیل شد و هنگامی که در سال 1994 درگذشت، بیش از 300 فورد از دوره های مختلف را ترک کرد که بیش از نیمی از آنها خودروهای کاملاً جدید و بدون ثبت نام بودند. بیوه و پسر او تصمیم گرفتند کسب و کار را تعطیل کنند و دارایی های باقی مانده را بفروشند و همانطور که تصور می کنید، اتومبیل های قدیمی تر مورد توجه زیادی قرار گرفتند. به عنوان مثال، یک فورد گرانادا با 0 مایل بر روی ساعت به قیمت حدود 10000 مارک دویچ فروخته شد که گمان می رود امروز حدود 9350 دلار باشد – یک معامله واقعی برای هر مجموعه دار.
اما این همه چیز نبود. همچنین یک فروشگاه کامل از قطعات در نمایندگی وجود داشت که عمدتاً پر از پانل های بدنه کاملاً جدید برای فوردهای دهه 60 و 70 با مشخصات اروپایی بود. در مجموع هفت خودروی جدید به نوبه خود توسط بیوه استاک برای نوه هایشان کنار گذاشته شد. اینها اتومبیل هایی بودند که در ویدیوی قبلی نشان داده شد – سه سیرا، یک اسکورت، یک اوریون و دو فیستا. شش تا از این خودروها همچنان در نمایشگاه هستند زیرا یکی از آنها بیش از 20 سال پیش فروخته شد.
خانم استاک همچنین پس از ایجاد نمایندگی از پایه، نمایندگی را به عنوان راهی برای احترام به همسرش و دستاوردهای حرفه ای او تمیز نگه داشت. او حتی به بازدیدکنندگان اجازه ورود داد، اما برخی از آنها شروع به سرقت قطعات کردند و او تصمیم گرفت تا نمایشگاه را برای همیشه قفل کند.
Motor1 را بررسی کنید جست و خیز درباره ماشین ها پادکست برای مصاحبه زنده ویژه با دارن از یکپارچهسازی با سیستمعامل خودکار در این نمایندگی کپسول زمان شگفت انگیز، موجود در زیر.