در اینجا دلیل وجود دارد که قطعا C8 کوروت زورا وجود خواهد داشت


کوروت ZR1 بالاخره آمد، و وحشی‌تر از آن چیزی است که تصورش را می‌کردیم. با قدرت 1064 اسب بخار از یک میل لنگ V-8 هواپیمای دوقلو توربوشارژر، قرار است قادرترین C8 باشد (با اختلاف). یعنی تا زمانی که زورا بیاید.

درست است، یک کوروت دیوانه تر در راه است. انتظار می‌رود زورا که مدت‌ها شایعه شده بود، از موتور V-8 دو توربوی ZR1 به همراه موتور الکتریکی و باتری هیبریدی E-Ray استفاده کند که منجر به سیستم چهار چرخ متحرک و حدود 1220 اسب بخار قدرت می‌شود. در حالی که شورلت هنوز برنامه‌های خود را برای یک زورا سطح بالا تایید نکرده است، نشانه‌های آشکاری وجود دارد. بگذارید خلاصه ای به شما بدهیم.

شورولت کوروت ZR1 2025

قاطرهای آزمایشی زورا وجود دارد

تشخیص اینکه کدام تریم زیر پوشش استتاری پنهان شده است همیشه سخت است، اما اگر به اندازه کافی دقت کنید، نکات مختلفی وجود دارد. عکس‌های جاسوسی قاطر آزمایشی کوروت نشان می‌دهد که مهندسان چیزی بیش از ZR1 را آزمایش کرده‌اند.

کوروت بلاگر یک تجزیه و تحلیل عالی روی مجموعه اخیر نمونه اولیه عکس انجام داد و بینش هایی را در مورد تفاوت های بین ZR1 و چیزی که به نظر می رسد یک Zora شدیدتر است ارائه داد. تغییرات به رادیاتورها مربوط می شود. با دقت نگاه کنید، می‌توانید خنک‌کننده‌های انباشته شده به سبک E-Ray را ببینید که در قاطرهای آزمایشی با بدنه ZR1 استفاده می‌شوند.

این سبک از رادیاتور فقط در E-Ray یافت می شود که احتمالاً برای خنک کردن باتری و/یا موتور الکتریکی استفاده می شود. به رادیاتورهای Z06 و ZR1 نگاه کنید، تنظیمات انباشته را نخواهید دید. بنابراین منطقی است که فرض کنیم این نمونه‌های اولیه از موتور ZR1 همراه با نیروی الکتریکی E-Ray، با نام مستعار زورا استفاده می‌کنند.

البته در حال حاضر این یک حدس و گمان محض است. سازندگان همواره سیستم‌های خنک‌کننده و پیشرانه‌های مختلف را آزمایش می‌کنند، بنابراین ممکن است Chevy ترکیب‌های عجیب و غریب رادیاتور را با پیشرانه‌های موجود آزمایش کند، یا حتی یک رادیاتور اضافی را برای گیج‌کردن تماشاگران کنجکاو به داخل بیاندازد. اما ما این مورد را برای زورا محتمل ترین می دانیم.

شورولت کوروت ZR1 2025

شورلت

ZR1 می تواند موتور الکتریکی E-Ray را در خود جای دهد

در حین گشت و گذار در کاوشگر برش ZR1، متوجه انتخاب های طراحی جذابی شدیم که به وجود Zora اشاره می کند.

با وجود تجهیزات توربوی دوقلو و تمام بار خنک‌کننده اضافی که همراه آن است، هنوز در تونل مرکزی فضایی برای بسته باتری 1.1 کیلووات ساعتی E-Ray وجود دارد. Chevy می توانست از این فضا برای شلنگ های خنک کننده بزرگتر یا حتی فضای ذخیره سازی استفاده کند، اما در عوض، مهندسان آن را خالی گذاشتند. گفتن.

و در حالی که این ممکن است فقط یک چیز به اشتراک گذاری قطعات باشد، اما متوجه نشدیم که Chevy تصمیم گرفت از یک شیلنگ خنک کننده در جلو استفاده کند که در اطراف ناحیه ای که موتور الکتریکی قرار می گیرد پیچ ​​خورده و فضای بزرگ دیگری را باقی می گذارد که فقط التماس می کند وجود داشته باشد. مشغول.

واضح است که هیچ چیز قطعی نیست، اما همه نشانه ها به یک مدل دیوانه کننده تر در آینده اشاره می کنند.

مهندس ارشد کوروت یک نکته بزرگ را ارائه کرد

هنگام صحبت با موتور 1 در مورد تریم‌های کوروت و سطوح قدرت مربوطه آن‌ها، مهندس ارشد تاج جوچتر اشاره‌ای قوی به یک C8 حتی قدرتمندتر در آینده ارائه کرد (تاکید ما).

“ما باید مراقب باشیم زیرا روی آن کار کرده ایم [the ZR1] ژوچر به مدت شش سال گفت موتور 1. باید دهانمان را بسته نگه می داشتیم و ما هنوز در حال کار روی چیزهای آینده هستیم

در ظاهر بسیار مبهم به نظر می رسد، اما مهم است که در نظر داشته باشیم که Juechter پس از عرضه ZR1 بازنشسته می شود. بنابراین به احتمال زیاد او فقط در آینده نزدیک دانش عمیقی از کوروت دارد. این بدان معناست که بیانیه او در بالا بسیار خاص تر از آن چیزی است که به نظر می رسد، زیرا نشان می دهد C8 حتی قدرتمندتر در راه است.

شورولت یک فراری SF90 Stradale را محک می‌زند

مهندسان کوروت به خرید خودرو از رقبا برای استفاده به عنوان ابزار محک معروف هستند. Chevy یک فراری 458 ایتالیا، یک پورشه 911 GT2 RS و یک Acura NSX را خریداری کرد تا در مقابل تریم های مختلف کوروت معیار قرار بگیرد. و احتمالاً همین کار را برای زورا انجام می دهد.

در ماه ژوئن شورلت در حال آزمایش فراری SF90 Stradale در برابر مجموعه ای از نمونه های اولیه کوروت استتار شده دستگیر شد. SF90 یک توربو دوقلو V-8 را با سه موتور الکتریکی – یکی در جعبه دنده و دو در جلو – برای تمام چرخ متحرک جفت می کند. این تنظیمات بسیار شبیه به آنچه در زورا می‌بینیم است، البته با قدرت بسیار کمتر (فراری فقط 986 اسب بخار قدرت تولید می‌کند).

این احتمال وجود دارد که Chevy از SF90 برای مقایسه با ZR1 ها استفاده کند، زیرا سطوح قدرت مشابه است. اما با توجه به تنظیمات پیشرانه فراری، ما فکر می کنیم که برای زورا استفاده می شود.



منبع