در اینجا نحوه جمع شدن V-8 افسانه ای AMG در کارخانه آمده است


مرسدس-AMG مونتاژ موتور را کمی متفاوت از اکثر سازندگان انجام می دهد. در حالی که موتور معمولی شما در خط مونتاژ حرکت می کند و قطعات را از چندین کارگر دریافت می کند، فلسفه AMG “One Man, One Engine” به این معنی است که فقط یک تکنسین چیره دست مسئول بیشتر فرآیند مونتاژ موتور است. و تماشای آن جادویی است.

را GommeBlog کانال یوتیوب این فرصت را پیدا کرد که یک موتور 4.0 لیتری توئین توربو V-8 را از طریق مرکز تولید AMG در Affalterbach دنبال کند و از نزدیک با Jannick Stahl، سازنده موتور، آشنا شود. می‌بینیم که پیستون‌ها به داخل بلوک می‌روند، سرها در جای خود قرار می‌گیرند و توربوشارژرهای BorgWarner نصب می‌شوند.

فرآیند One Man, One Engine در اینجا صادق است. استال تنها فردی است که هر یک از فرآیندهای مونتاژ را انجام می دهد، البته با کمک زیادی از تجهیزات کارخانه. ده‌ها ابزار بسیار پیچیده مورد استفاده قرار می‌گیرد، بنابراین سخت است که موتورهایی مانند اینها را «دست‌ساز» بنامیم. با این حال، پس از اتمام کار، می‌بینیم که استال نشان نمادین پلاک نام را در بالای موتور نصب کرده است. رضایت بخش.

هنگامی که موتور آماده روشن شدن است، به یک تکنسین دینو منتقل می شود و برای یک آزمایش کوتاه روی دینوی موتور قرار می گیرد تا از عملکرد خوب اطمینان حاصل شود. از آنجا، V-8 جعبه‌بندی می‌شود و به هر کارخانه مونتاژی که مقصدش باشد، فرستاده می‌شود، خواه برای AMG GT، AMG G63، AMG S63 E Performance یا مدل دیگری.



منبع