در اینجا هر گزینه دیوانه ای در هیولای رضوانی جدید وجود دارد


از اولین باری که رضوانی با وسیله نقلیه ای به نام هیولا وارد صحنه شد، نزدیک به 10 سال می گذرد. جدیدترین Beast تفاوت اساسی با نسخه اصلی دارد و نه فقط به این دلیل که بر اساس C8 شورلت کوروت ساخته شده است. در حالی که اکثر سوپراسپرت ها گزینه هایی مانند پکیج های هوا یا مواد ارتقا یافته برای فضای داخلی دارند، رضوانی ماسک های گاز، دستگیره های برقی درب، پوشش زرهی و بله، سیستم صفحه دود را در اختیار شما قرار می دهد.

احتمالاً با ویژگی هایی از این دست در دیگر محصولات رضوانی، به ویژه Tank و Vengeance آشنا هستید. اما این یک سوپراسپرت کوچک دو سرنشینه از فیبر کربن است. در صورت تمایل می توانید آن را به عنوان یک ماشین معمولی سفارش دهید – قیمت ها از 485000 دلار شروع می شود. اما راستش را بخواهید، اگر اینقدر هزینه کنید، چه کسی 45000 دلار اضافی برای بسته 007 پرداخت نمی کند؟ همانطور که از نامش پیداست، پر از چیزهای خوبی است که انتظار دارید در یک فیلم جیمز باند پیدا کنید.

در اینجا لیست گزینه های لباسشویی برای هیولای رضوانی 2024 شامل موارد زیر است:

  • تایرهای نظامی Run-flat
  • سیستم دید در شب حرارتی
  • حفاظت از پالس الکترومغناطیسی
  • سیستم نمایشگر دود
  • جعبه کمکهای اولیه
  • کیت هیپوترمی
  • پخش کننده اسپری فلفل
  • پیچ و مهره مرده مغناطیسی
  • دستگیره های درب برقی
  • ارتقاء چراغ ها / آژیر / بوق
  • چراغ های بارق
  • سیستم اینترکام
  • ماسک های گاز
  • تشخیص دستگاه انفجاری (اختیاری)
2024 هیولای رضوانی
2024 هیولای رضوانی
2024 هیولای رضوانی

ما باید در مورد این سیستم ها در یک سوپراسپرت بیشتر می دانستیم، بنابراین با سینتیا کریمی در رضوانی موتورز در مورد آن چت کردیم. برای ثبت، او می گوید این موارد در یک وسیله نقلیه قانونی هستند. اما اگر با پرده‌های دود در پارکینگ مرکز خرید و یا اسپری فلفل به Cars & Coffee شلیک کنید، احتمالاً دچار مشکل خواهید شد.

او توضیح داد: «آنها از خود دفاع می کنند، بنابراین به طور مداوم فعال نیستند. “البته، شما نمی خواهید مسخره کنید، از آنها به طور نامناسب استفاده کنید. خودروهای دارای ویژگی های امنیتی برجسته تر از این هستند. آنها فقط به این شکل نیستند.”

درک برخی موارد مانند جعبه کمک‌های اولیه یا چراغ‌های ارتقا یافته در یک سوپراسپرت کوچک آسان است، اما چگونه می‌توان صفحه‌های دود و اسپری‌های فلفل را در چیزی به اندازه کوروت جا داد؟ کریمی جزئیات کاملی را به اشتراک نمی گذارد، اما بسته بندی هوشمندانه نقش زیادی دارد. رضوانی تمام کارها را در داخل انجام می دهد و از آنجایی که هر خودرو به صورت سفارشی ساخته می شود، سفارشی سازی همیشه امکان پذیر است.

کریمی گفت: «نصب کمی برای آنها وجود دارد. به عنوان مثال، صفحه دود به سیستم اگزوز بسته می شود؛ فرمول خاصی به اگزوز تزریق می شود و با فشار دادن یک دکمه، مشتری می تواند صفحه دود را فعال کند و امیدواریم یک ردیاب را از دست بدهد.

2024 هیولای رضوانی

کنترل همه این ویژگی‌ها مجموعه‌ای از دکمه‌ها است که رضوانی معمولاً بالای آینه عقب نصب می‌کند، اگرچه خریداران می‌توانند آن‌ها را در جای دیگری قرار دهند. برای این موضوع، اگر خریدار کل بسته 007 را نمی‌خواهد، می‌توان گزینه‌های خاصی را انتخاب کرد. با این حال کریمی می گوید که مشتریان رضوانی معمولاً می خواهند همه چيز.

این شامل زره است که بخشی از بسته 007 نیست اما با قیمت 55000 دلار اضافی در دسترس است. برای این کار، با استفاده از زره های کامپوزیتی که در اطراف خودرو در زیر بدنه فیبر کربنی آن و پنجره هایی با ضخامت یک اینچ نصب شده اند، حفاظت بالستیک B4 را دریافت می کنید. این upfit 350 پوند به Beast اضافه می کند، که صادقانه آنقدری که ما انتظار داشتیم نیست.

کریمی گفت: بدنه و وان آن بسیار سبک است، بنابراین وقتی زره ​​را که از مواد کامپوزیتی ساخته شده است اضافه می کنید، وزن آنچنانی احساس نمی شود. و شما به این هدف دست یابید که آن لایه محافظ را به خودتان اضافه کنید.

فقط 20 Rezvani Beast ساخته خواهد شد، و اگر قبلاً ریاضیات اولیه را انجام داده باشید، می دانید که ارزان نیستند. با اضافه شدن پکیج 007 45000 دلاری و ارتقای زرهی 55000 دلاری، این خودرو 585000 دلار قیمت دارد – برای خرید دو مدل پورشه 911 توربو S برای تفریح ​​آخر هفته و کوروت Z06 به عنوان راننده روزانه کافی است. اما این مانع از ورود خریداران به صف نمی شود. رضوانی به ما می گوید که تولید در حال انجام است و تعدادی از آنها قبلا فروخته شده اند، از جمله حداقل یک Beast کاملا مجهز با بسته 007 و ارتقا زره.

بنابراین، اگر با یک ابرخودروی شیک با رنگ‌هایی از استایل C8 کوروت و برند رضوانی مواجه شدید، توصیه ما را بپذیرید: کمی فضا به راننده بدهید. فضای زیادی.



منبع