در اینجا چهره اکسپدیشن جدید فورد کاملاً پنهان شده است


بیش از یک سال از نگاهی اجمالی به فورد اکسپدیشن جدید می گذرد، و اکنون قبل از اینکه بخواهید آن را ببینید، نگاهی واضح به SUV بازسازی شده داریم. در اینجا نمایی کامل از فورد اکسپدیشن 2025 و چهره جدید شاد آن را می بینید، به جز پوشش استتاری که بدن را در آغوش می گیرد.

نمونه اولیه در فضای باز در زادگاه فورد در دیربورن کشف شد. یک جلوپنجره کاملاً بازطراحی شده و نمای جلو در اینجا کاملاً نمایان است، البته در پشت یک حصار پنهان شده است. ظاهر تمیز یک انحراف آشکار از طراحی مستطیلی بزرگ مدل فعلی است. چراغ‌های بزرگ C-bracket که با لنزهای بسیار کوچک‌تری جایگزین شده‌اند که با یک توری جعبه تخم مرغی کوچک‌تر ترکیب می‌شوند، از بین رفته‌اند. چراغ‌های LED مخروطی اکنون گوشه‌ها را ترسیم می‌کنند و یک شکل ابتدایی C را تشکیل می‌دهند که به سمت پایین به سمت پایین مشبک به سبکی شبیه به F-150 تازه‌سازی شده است. روکش کامو جزئیات روی فاسیای پایینی را پنهان می کند، اما دریچه های گوشه به طور قابل توجهی کوچکتر هستند.

در نمای نمایه، به نظر نمی‌رسد که Expedition تغییر زیادی کند. اما از نزدیک به تریم کرومی به سمت پنجره عقب نگاه کنید. کمی به سمت بالا می رود و کمی شخصیت را به خط کمربند مسطح اکسپدیشن می آورد. ما همچنین نگاهی واضح به چرخ‌های جدید داریم که طبق منابع جاسوسی ما 24 اینچ شناسایی شده‌اند. در قسمت پشتی، چراغ‌های عقب نازک‌تری را می‌بینیم و در زیر، تغییرات جزئی در روکش وجود دارد. همچنین در قسمت پشتی یک برچسب نارنجی وجود دارد که نشان می دهد این خودرو مدل سال 2025 است.

ما نگاه روشنی به بیرون داریم، اما در مورد کابین چطور؟ ما بر این باوریم که فورد به اکسپدیشن تغییر دیجیتالی قابل توجهی خواهد داد و احتمالاً از صفحه‌نمایش دیجیتالی گسترده‌ای استفاده می‌کند که روی داشبورد شبیه به لینکلن ناتیلوس است. در زیر کاپوت، این احتمال وجود دارد که فورد یک گزینه هیبریدی را علاوه بر EcoBoost V-6 3.5 لیتری اضافه کند، اگرچه هنوز چیزی تایید نشده است.

اکسپدیشن فعلی در سال 2017 وارد تولید شد، اما ما تردید داریم که آن را نسل جدید بنامیم. به‌روزرسانی‌های بصری مطمئناً آن را از مدل قبلی متمایز می‌کند، اما پلتفرم آشنا باید با تغییرات اندکی – اگر وجود داشته باشد – ادامه یابد. ما مطمئناً در اواخر سال جاری و زمانی که این کامیون رسماً معرفی شد، خواهیم دانست.



منبع