در اینجا 12 مسیر مسابقه رها شده دیگر در Google Earth یافت شده است


احتمالاً آموختن آن تعجبی ندارد موتور 1 خوانندگان مطلقا بهترین هستند. در پایان ژانویه، ما یک گروه فیس بوک برای تصاویر Google Earth پیدا کردیم که، در میان چیزهای دیگر، مسیرهای مسابقه قدیمی را نشان می داد. ما مقاله‌ای نوشتیم که مدارهای رها شده را به اشتراک می‌گذاشت، و شما با حتی پاسخ دادید مکان های بیشتری برای بازدید به هر حال به صورت مجازی.

در زیر مجموعه ای از آهنگ های قدیمی رها شده و فراموش شده توسط شما خوانندگان ارسال شده است. برای دور دیگری از تورهای Google Earth به ما بپیوندید. آیا یک مسیر جاده قدیمی یا نوار کشیدنی که به آن فکر می کنید نمی بینید؟ در نظرات پست کنید یا از طریق ایمیل عکس بگیرید. ما دوست داریم از شما بشنویم و آنها را در قسمت بعدی این حماسه گشت و گذار مجازی معرفی کنیم.

مسیر: Speedworld Raceway
مکان: ویتمن، آریزونا
مختصات: 33°43'12″ شمالی 112°28'34″ غربی

Speedworld Raceway ویتمن آریزونا

با تشکر از تیم برای راهنمایی در مورد این مسیر شگفت انگیز چند منظوره در آریزونا. تقریباً در 25 مایلی شمال فونیکس، چیزی که به عنوان یک نوار درگ در دهه 1960 شروع شد، در نهایت گسترش یافت و شامل یک کورس کوچک بیضی و موتور کراس، در میان چیزهای دیگر شد. بنا بر این گزارش، این مرکز در سال 2013 مجبور به تعطیلی شد دراگزین، اما کاملاً خالی از فعالیت نیست. یک باشگاه هواپیمای محلی با رادیو کنترل از یک باند فرودگاه کوچک در زمین کار می کند.

آهنگ: Bee Line Dragway
مکان: فونتین هیلز، آریزونا
مختصات: 33°30'26″ شمالی 111°45'45″ غربی

Bee Line Dragway Fountain Hills Arizona

موتور 1 خواننده تیم همچنین یک نوار درگ منسوخ دیگر آریزونا را با ما به اشتراک گذاشت که در نزدیکی تپه های فواره در حومه شرقی فینیکس قرار دارد. با این حال، بقایای شبح‌آلود مسیر یک چهارم مایلی به راحتی در جنوب بزرگراه 87 قابل مشاهده است Dragstriplist.com بیان می کند که از سال 1982 بسته شده است. این مسیر در دهه های 1960 و 1970 یک مسیر پر رونق بود که به عنوان یک ایستگاه معمولی در پیست مسابقه درگ حرفه ای عمل می کرد.

مسیر: راه آهن آماتول
مکان: هامونتون، نیوجرسی
مختصات: 39°36'19″ شمالی 74°44'33″ غربی

آماتول ریس وی هامونتون نیوجرسی
راه آهن آماتول

این آهنگی که توسط خواننده کارل برای ما ارسال شده ممکن است کمی سخت باشد. بنابراین ما از ابزار مقایسه تصویر بسیار خوب خود برای کمک استفاده کرده ایم. برای کشیدن به چپ یا راست، روی فلش‌های وسط کلیک یا لمس کنید. ما جایی را با رنگ آبی مشخص کرده‌ایم که جاده سرعتی آتلانتیک سیتی قبلا وجود داشت. ردیف درختان بیضی 1.5 مایلی سابق را ترسیم می کند که در سال 1926 ساخته شد و تنها دو سال بعد بسته شد. مطابق با SouthJersey.comتعداد انگشت شماری از مسابقات 500 مایلی در پیست چوبی برگزار شد که در نهایت در سال 1933 خراب شد.

آهنگ: US 30 Dragstrip
مکان: مریل ویل، ایندیانا
مختصات: 41°28'33″ شمالی 87°16'55″ غربی

US 30 Dragstrip Merrilville Indiana

نوارهای درگ در همه جا پنهان شده اند، از جمله این نوار که توسط ما ارسال شده است موتور 1 فرانک خواننده این مسیر تقریباً در 10 مایلی جنوب خط ساحلی دریاچه میشیگان و در حدود 35 مایلی جنوب شرقی شیکاگو واقع شده است، این مسیر یک چهارم مایلی در سال 1984 بسته شد. ایندیانا را از دست داد می گوید در دهه 1950 افتتاح شد و ظاهراً اولین مسابقه اتومبیلرانی خنده دار را دید. افسانه هایی مانند دان شوماخر و دان گارلیتز در آنجا مسابقه دادند و تصاویر گوگل از سال 2022 نشان می دهد که مسیر هنوز تا حد زیادی دست نخورده است.

آهنگ: Cornhusker Dragway
مکان: اوماها، نبراسکا
مختصات: 41°10'41″ شمالی 96°08'02″ غربی

ذرت هاسکر دراگوی نبراسکا

ما یک فریاد بزرگ به خواننده کاپیتان استو برای دو آهنگ بعدی می دهیم. او در دهه 1970 در نوجوانی ما را با قصه‌های حضور در مسابقات اینجا ممتاز کرد، گرچه چیز زیادی از نوار قدیمی یک چهارم مایل باقی نمانده است. شرکت های بتن در این زمین مغازه راه اندازی کرده اند و تنها بخش کوچکی از مسیر و جاده برگشت بین آنها قابل مشاهده است. این یک دوره کوتاه بود و از سال 1969 تا 1973 بر اساس این گزارش فعالیت می کرد Dragstriplist.

مسیر: غروب سرعت
مکان: اوماها، نبراسکا
مختصات: 41°19'58″ شمالی 96°05'33″ غربی

Sunset Speedway نبراسکا

کاپیتان استو نیز در این پیست بیضی شکل بود. این مسیر در شمال غربی اوماها واقع شده است و قبلاً یک مسیر خاکی یک چهارم مایلی برای مسابقات Late Model، Modified و World of Outlaw بود. آرشیو مسابقه‌های غرب میانه بیان می کند که در سال 1957 افتتاح شد و به مدت 44 سال فعال ماند. با رشد شهر مجاور اوماها، Sunset Speedway به موضوع شکایات سر و صدا تبدیل شد و در سال 2000 برای همیشه بسته شد. اکنون، تنها با درختانی که خطوط قدیمی مسیر را مشخص می کنند، قابل تشخیص است.

مسیر: راه آهن بین المللی Meadowdale
مکان: کارپنترسویل، ایلینوی
مختصات: 42°06'55″ شمالی 88°18'16″ غربی

Meadowdale 1
Meadowdale 2

تقریباً در 40 مایلی شمال غربی شیکاگو، منطقه حفاظت شده جنگل Raceway Woods را خواهید یافت. این مسیر مسابقه بین‌المللی Meadowdale بود، یک مسیر جاده‌ای گسترده به طول 3.27 مایل که در سال 1958 افتتاح شد و 10 سال بعد بسته شد. اما برخلاف اکثر مکان‌های موجود در این لیست، این آهنگ قدیمی رها نشده است. کل طرح هنوز به عنوان بخشی از حفاظت وجود دارد که به راحتی از میان درختان قابل مشاهده است. ماشین‌هایی را که در گوشه‌ها حرکت می‌کنند نخواهید دید، اما برای کوهنوردان و دوچرخه‌سواران باز است. این انجمن حفاظت از مسابقات غرب میانه همانطور که هستند به زنده نگه داشتن خاطره آهنگ اختصاص داده شده است موتور 1 خوانندگان Gajoseric و Joseph – هر دوی آنها در مورد این مکان جالب به ما ایمیل زدند.

مسیر: اتومبیلرانی مارلبرو
مکان: Upper Marlboro، مریلند
مختصات: 38°48'24″ شمالی 76°44'20″ غربی

جاده اتومبیلرانی مارلبورو مریلند
جاده اتومبیلرانی مارلبورو مریلند

مطابق با موتوراسپرت های آمریکای شمالیجاده اتومبیلرانی مارلبورو در مریلند در سال 1952 به عنوان یک مسیر بیضی شکل خاکی کوچک افتتاح شد که در نهایت تا اواخر دهه 1950 گسترش یافت و شامل چندین بیضی و یک مسیر جاده ای 2.4 مایلی شد. قبل از بسته شدن در سال 1969 محل برگزاری مسابقات استقامتی و رویدادهای SCCA Trans-Am بود که بخشی از آن به دلیل افتتاحیه Summit Point در آن نزدیکی بود. در حالی که بیضی مارلبرو به راحتی قابل مشاهده است، ما طرح مسیر جاده قدیمی را که تا حد زیادی از بین رفته است، ترسیم کردیم. فریاد بزن موتور 1 خواننده استیو برای نکته و تاریخچه در این آهنگ ارواح جالب.

مسیر: جاده سرعتی پارک ایالتی گرانیت (AKA Dover Speedway)
مکان: دوور، نیوهمپشایر
مختصات: 43°14'00″ شمالی 70°53'42″ غربی

پارک ایالتی گرانیت اسپید وی نیوهمپشایر
پارک ایالتی گرانیت اسپید وی نیوهمپشایر

ما چند سوال بی پاسخ در مورد این آهنگ داریم که توسط خواننده Channing برای ما ارسال شده است. این نقطه که در نزدیکی مرز مین واقع شده است، زمانی طرح‌بندی‌های بیضی شکلی به طول پنج مایل، نیم مایل و یک مایل داشت. تصاویر ماهواره ای نشان می دهد که مسیر مایل در واقع یک بیضی سه گانه بوده است، اما تصاویر تاریخی در استادیوم کاتامونت وب سایت فقط یک بیضی سنتی را همانطور که در بالا با رنگ آبی بیان کردیم نشان می دهد. در هر صورت، این مرکز با مسابقات اسب دوانی در دهه 1930 شروع شد، سپس به مسابقات اتومبیلرانی گسترش یافت تا اینکه در سال 1962 تعطیل شد.

مسیر: راه آهن بین المللی آگوستا
مکان: آگوستا، جورجیا
مختصات: 33°21'10″ شمالی 82°05'28″ غربی

جاده بین المللی آگوستا آگوستا جورجیا
جاده بین المللی آگوستا آگوستا جورجیا

هنوز هم می‌توانید گوشه‌هایی را که بخشی از این مسیر جاده‌ای 3.0 مایلی بودند، حک کنید، البته با سرعت کم در حین رانندگی در اطراف زمین‌های بیسبال. مطابق با مدارهای مسابقه ایجاده بین‌المللی آگوستا به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه ورزش‌های موتوری در جهان، با یک نوار بزرگ بیضی شکل و همچنین یک چهارم مایل درگ در نظر گرفته شد. این هرگز اتفاق نیفتاد، اما یک نوار و یک بیضی کوچک‌تر در طول 10 سال اجرا از سال 1960 تا 1970 به مسیر جاده پیوست. فریاد بزن موتور 1 خواننده میچل برای راهنمایی در این مورد.

مسیر: Rattlesnake Raceway
مکان: میدلند، تگزاس
مختصات: 31°54'42″ شمالی 102°02'40″ غربی

Rattlesnake Raceway

در یک نگاه، این آهنگ به نظر می رسد که هنوز هم می توان از آن استفاده کرد. توسط خواننده اندرو برای ما ارسال شده است، آنچه در اینجا می بینید چیزی است که از مسیر آزمایشی دو مایلی قدیمی Chaparral Cars که توسط یکی از بنیانگذاران شرکت و راننده مسابقه جیم هال استفاده شده است، باقی مانده است. در اواخر دهه 1950 ساخته شد و تنها برای مدت کوتاهی مورد استفاده قرار گرفت. جدای از آزمایش، موتوراسپرت های آمریکای شمالی به مسابقات انتخابی SCCA و رویدادهای باشگاه پورشه که در اینجا برگزار می شود اشاره می کند. با زوم کردن از طریق گوگل، سطح کمی خشن به نظر می رسد اما همچنان دست نخورده به نظر می رسد.

مسیر: ناصره اسپیدوی
مکان: ناصره، پنسیلوانیا
مختصات: 40°43'42″ شمالی 75°19'08″ غربی

جاده سرعتی ناصره

در حین بررسی مسیر کوچکی در نزدیکی پیتسبورگ که توسط اریک برای ما ارسال شده بود (با عرض پوزش، نتوانستیم چیزی پیدا کنیم) به سرعت نازارت رسیدیم. این مسیر نزدیک به 100 سال به اشکال مختلف وجود داشت و زندگی را به صورت یک بیضی خاکی نیم مایلی برای اسب ها شروع کرد. مطابق با آنلاین رها شده، مسابقات اتومبیل رانی در سال 1910 آغاز شد و در نهایت در دهه 1980 به یک سه بیضی سنگفرش یک مایلی تبدیل شد. همانطور که ممکن است تصور کنید، انواع ماشین‌ها در طول دهه‌ها در اینجا مسابقه داده‌اند، از جمله خودروهای NASCAR و IndyCar. ناصره نیز چندین دوره از عمر خود را خفته بود که سرانجام در سال 2004 به پایان رسید.



منبع