در حالی که فورد پرفورمنس از F-150 لایتنینگ آفرود خود رونمایی می کند، به صورت زنده تماشا کنید


فورد پرفورمنس امسال خودش را مشغول نگه داشته است. با شروع سال 2024، لباس موتوراسپرت آبی بیضی چیزهای جدید و هیجان انگیزی برای به اشتراک گذاشتن با رویداد “Season Launch” خود دارد. در ساعت 7 عصر به وقت شرقی، این خودروساز «عصر طلایی جدید موتوراسپرت‌های فورد» را به نمایش می‌گذارد که برنامه جاه‌طلبانه مسابقه‌ای جهانی این شرکت را برجسته می‌کند. در زیر می توانید پخش زنده را تماشا کنید.

امسال، فورد در سری‌ها و رویدادهای مختلف مسابقه می‌دهد و با موستانگ جدید و سایر خودروهای فورد در شش قاره از هفت قاره جهان برای کسب جایگاه و امتیاز می‌جنگد. در مسیرهایی مانند لمانز و اینترلاگوس، مسیرهای داکار و موارد دیگر رقابت خواهد کرد. این خودروساز در ماه نوامبر از سری جدید Dark Horse Mustang NASCAR Cup خود رونمایی کرد و همچنین در مسابقات 24 ساعته لمان امسال با موستانگ GT3 مسابقه خواهد داد.

فورد احتمالاً Switchgear را به نمایش خواهد گذاشت، یک پیکاپ خشن F-150 Lightning شبیه رپتور که اوایل امروز با گلگیرهای پهن، چرخ‌های عظیم، سیستم تعلیق طولانی مدت و برند فورد پرفورمنس روی کاپوت رونمایی شد.

این شرکت همچنین یک کامیون مسابقه ای با برند رپتور را برای شرکت در رالی داکار سال آینده تیز کرد. فورد در حال حاضر با رنجر در رویداد امسال مسابقه می دهد و فورد از آنچه امسال یاد می گیرد استفاده می کند تا شانس خود را برای پیروزی در سال 2025 افزایش دهد.

فورد هنگام معرفی مدل جدید در سال 2022، شش نسخه مسابقه ای موستانگ را معرفی کرد. این مجموعه شامل دو نوع اسب تیره موستانگ – S و R، یک GT4، رقیب NASCAR، و موارد دیگر است که بسیاری از آنها برای اولین بار وارد پیست خواهند شد. زمان در سال 2024. بیضی آبی همچنین در سال 2023 اعلام کرد که با Red Bull Racing به فرمول 1 بازخواهد گشت، بنابراین فورد می تواند چیزهای زیادی برای برجسته کردن داشته باشد.

فورد در چند سال گذشته مرتباً بر علاقه خود به موتوراسپرت تأکید کرده است، اما آنچه در این رویداد خواهیم دید هنوز مشخص نیست. فورد پرفورمنس می‌تواند چیزهای جدید و هیجان‌انگیزی را به اشتراک بگذارد، بنابراین برای اطلاع از همه اخبار، اواخر امشب هماهنگ کنید.

رویداد راه اندازی فصل پرفورمنس فورد از ساعت 7 عصر به وقت شرقی آغاز می شود.



منبع