در یک کارخانه متروکه فیات که زمان در آن ایستاده بود، گشتی بزنید


همه ما در مورد ماشین ترجیحاتی داریم. برخی بی ام و را دوست دارند، برخی دیگر فورد را ترجیح می دهند و برخی فقط تویوتا می خرند. علیرغم سلایق متنوع ما، همه ما یک چیز مشترک داریم – ما مشتاق هستیم. دیدن یک کارخانه متروکه همیشه غم انگیز است، زیرا می دانستیم که مردم قبلاً در آنجا کار می کردند و ماشین هایی را که برخی از ما در آن روزها از آن لذت می بردیم کنار هم می گذاشتند.

یک ویدیوی راهپیمایی جدید به اعماق کارخانه فیات می رود که از سال 2011 به پایان رسیده است. حتی اگر کارخانه مونتاژ در Termini Imerese بیش از یک دهه پیش تعطیل شد، لزوما نمی توانید بگویید، زیرا تجهیزات هنوز آنجا هستند. برخی از محبوب ترین مدل ها از جمله مدل نمادین 500 و پاندا دوست داشتنی در آنجا ساخته شدند. این کارخانه در سیسیل از سال 1970 فعال بود و همچنین برای تولید فیات 126، پونتو و لانچیا ایپسیلون استفاده می شد.

آخرین خودرویی که از خط خارج شد یک لانچیا در نوامبر 2011 بود، اما به نظر می رسد که برای از سرگیری تولید نیازی به تلاش زیادی نباشد. در بیشتر موارد، کارخانه‌ها بلافاصله پس از بسته شدن تأسیسات تخلیه می‌شوند، اما به نظر می‌رسد کارخانه سابق فیات در نزدیکی پالرمو دست نخورده باقی مانده است. حداکثر ظرفیت تولید سالانه 140000 دستگاه بود، اما قبل از تعطیلی فیات، کمتر از 40 درصد از این ظرفیت در حال استفاده بود. در نتیجه، کارخانه – که حدود 1800 نفر را در آن مشغول به کار بود – پول را از بین می برد.

به گفته مرد دوربین، کارخانه از آن زمان فروخته شده است و دیگر قابل دسترسی نیست. چند بار دست به دست شده بود، آخرین باری که شرکت ایتالیایی بلوتک آن را برای ساخت خودروهای برقی خرید. با این حال، به دلیل کلاهبرداری به مبلغ 16 میلیون یورو، هرگز این اتفاق نیفتاد.

گفته می‌شود که قبل از تخریب کنده می‌شود و بدین ترتیب پایانی غم‌انگیز برای یک کارخانه مونتاژ که زمانی شکوفا شده بود.



منبع