دستگاه رطوبت ساز در چه مناطقی استفاده می شود؟ + بررسی فواید و کارایی موبونیاز | mehbaran

دستگاه رطوبت ساز در چه مناطقی استفاده می شود؟ + بررسی فواید و کارایی موبونیاز | mehbaran

در مدل های جدید دستگاه های رطوبت ساز شیائومی، از فناوری ضد باکتری هوشمند استفاده شده است. با کمک این فناوری، از رشد هر نوع باکتری داخل دستگاه جلوگیری می شود. در نهایت بایستی هر چند وقت یکبار، داخل دستگاه را تمیز کنید تا فرصت رشد هیچ میکروبی را به آن ندهید. بنابراین متوجه شدید که دستگاه رطوبت ساز شیائومی، چه ویژگی ها و مزایایی دارد و می تواند به شما در داشتن یک زندگی هوشمندانه و ایده آل، کمک کند.

این دستگاه برای تولید بخار 300 میلی لیتر در ساعت آب مصرف می کند. تولید بخار 3 سطح دارد که می توانید آن را مطابق نیاز خود تنظیم کنید. بخار با نوسانات فرکانس بالا بر اساس امواج فرابنفش تولید می شود و یک “ریز مه” ایجاد می کند که اندازه ذرات آن 1 تا 5 میکرومتر است. برای خرید هر وسیله‌ای یک سری فاکتور عمومی و یک مجموعه فاکتور اختصاصی را باید درباره مه باران در نظر گرفت.

  • در طول ماه های سرد سال (یا استفاده از کولر گازی در تابستان)، ممکن است متوجه شوید که هوای خانه شما خشک است.
  • دستگاه های رطوبت ساز نسبت به تنظیم بخار سرد و گرم محیط می پردازد و به این ترتیب، میزان رطوبت فضا را افزایش می دهد.
  • دستگاه های بخور گرم، با توجه به از بین رفتن میکروب ها در دمای بالا سالم تر بوده اما نسبت به دستگاه های بخور سرد فضای کمتری را مرطوب می کنند و برای استفاده در اتاق و محل کار مناسب می باشند.
  • افزودن مقداری رطوبت به هوا با کمک دستگاه بخور این مشکلات را مرتفع می‌سازد.

با تمیز کردن مخزن دستگاه رطوبت ساز از تجمع املاح و رشد باکتری، میکروب و کپک جلوگیری می‌شود. دستگاه بخور چیست و چه کاربردی دارد؟ یکی از دستگاه های مهم و کاربردی که باید در خانه ای وجود داشته باشد دستگاه بخور می باشد. این دستگاه در مدلی های مختلف خانگی و با قیمت های متفاوت و اندازه های بزرگ و کوچک و همچنین در دو نوع دستگاه بخور سرد و دستگاه بخور گرم تولید شده است. هر کدام از این دستگاه ها کاربردهای متفاوتی دارند و با توجه به شرایط مورد استفاده قرار می گیرند.

رطوبت ساز صنعتی و خانگی مدل RP-400

در طول ماه های سرد سال (یا استفاده از کولر گازی در تابستان)، ممکن است متوجه شوید که هوای خانه شما خشک است. همانطور که هوای بسیار مرطوب می تواند خبر بدی برای سلامتی شما باشد، هوای خشک نیز ممکن است در افراد سالم باعث تحریک بینی، چشم و باعث بیماری شود. بهترین راه حل این است که اگر هوای خانه شما خیلی خشک است، از یک دستگاه بخور استفاده کنید.

بخور سرد و رطوبت ساز شارژی لیوانی مدل SMX-69 260ml

تا مدل RP_9960 که در انبار و سالن‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. Deerma DEM-F628S دارای قابلیت تعیین بین 3 سرعت و قدرت بخاردهی است که به راحتی و با زدن یک کلید قابل تنظیم است. در صورتی که شما از حالت کم بخاردهی استفاده کنید، دستگاه می تواند در هر ساعت حدود 300 میلی لیتر آب را به بخار سرد تبدیل و حدود 12 ساعت بخاردهی مداوم داشته باشد.