6 عکس ها
دوج ماشین عضلانی SEMA-Bound را که برای کتابهای تاریخ طراحی شده است، اذیت میکند
اما “1FAST29” به چه چیزی اشاره می کند؟ شاید دویدن سریع یک چهارم مایل در محدوده نه ثانیه پایین؟ بهعنوان یک تازهسازی، Demon رسماً 9.65 ثانیه رتبهبندی شد، البته به شرطی که با گاز اکتان 100 کار کند. این زمان به لطف افزایش تایید نشده در قدرت حاصل از ترکیب 85 درصدی اتانول و 15 درصدی بنزین، زمان شکست خواهد بود. همانطور که ممکن است به خاطر داشته باشید، برخی از مالکان Demon توانسته اند زمان رسمی یک چهارم مایل را شکست دهند و یکی از آنها در اواخر سال 2019 در 9.57 ثانیه سرعت خود را به پایان رساند.
دوج برای اولین روز از هفته سرعت خود با معرفی شش مدل میراث بر اساس چارجر و چلنجر، نمایشی کاملاً به نمایش گذاشت. تحت تأثیر ماشینهای عضلانی دهههای 1960 و 1970، آنها به عنوان آواز قو برای عصر V8 پیش از آیندهای اجتنابناپذیر الکتریکی عمل خواهند کرد. جزئیات مربوط به هر شش خودرو در اواخر امسال فاش خواهد شد، اما ما بیشتر مشتاقیم تا در مورد هفتمین خودروی مرموز بدانیم. ظاهراً “آخرین در نوع خود” خواهد بود.
به گفته تیم کونیسکیس، رئیس دوج، که در اوایل نوامبر به SEMA در لاس وگاس می رود، ماشین عضلانی “مقصد کتاب های تاریخ است”. او از وارد شدن به جزئیات خودداری کرد، اما به صفحه “1FAST29” اشاره کرد. پلاک آبی میشیگان “Water-Winter-Wonderland” اخیرا بازگردانده شد و برای اولین بار در سال 1965 توسط ایالت مورد استفاده قرار گرفت.
پلاک مرموز احتمالاً مربوط به Challenger SRT Hellcat Redye 2023 است که با سوخت E85 بهینه شده است. ظاهراً وقتی از گاز اکتان 100+ تغذیه می کند، 909 اسب بخار قدرت یا 69 اسب بخار بیشتر از دیمون خواهد داشت. در حال حاضر هیچ چیز رسمی نیست، اما منطقی است که فینال ماشین عضلانی ICE قدرتمندترین از بین همه آنها باشد.
شایان ذکر است که همه مدلهای دوج چارجر و چلنجر 2023 دارای لوح یادبود ویژه «آخرین تماس» زیر کاپوت خواهند بود. کل تولید نهایی 2023MY به یکباره به نمایندگیها اختصاص مییابد که این امر باعث میشود مشتریان بتوانند خودروی عضلانی مورد نظر خود را پیدا کرده و ایمن کنند. جزئیات مربوط به قیمت و اطلاعات نزدیک به تاریخ فروش، با راهنمای ویژه ای که در DodgeGarage.com ارائه می شود برای کمک به خریداران برای سرعت بخشیدن به روند، فاش می شود.