آخرین ساخته لانزانته مرز بین ماشین مسابقه و ماشین جاده را نشان می دهد. دو دارنده پورشه 935 با یک درخواست منحصر به فرد به متخصص بازارهای فرعی مراجعه کردند: تبدیل 911های مخصوص مسیر خود به خودروهای قانونی جاده ای. پس از 18 ماه توسعه، این جفت در جشنواره سرعت گودوود امسال به نمایش درآمد.
پورشه در نمایشگاه Rennsport Reunion 2018 از 935 جدید رونمایی کرد. بر اساس 911 GT2 RS، 935 فقط پیست دارای یک موتور 3.8 لیتری فلت فیکس دو توربوشارژر با قدرت 700 اسب بخار بود. پورشه تنها 77 نمونه تولید کرد، اما قرار بود در پیست باقی بمانند.
روند توسعه 18 ماه طول کشید و در نتیجه لانزانت به روزرسانی های متعددی را در 935 انجام داد، که پورشه آن را با ظاهری گسترده تر و قسمت عقبی ساده و کشیده معرفی کرد.
متخصص بازار پس از فروش به پورشه سیستم تعلیق منحصر به فرد، ترمزهای ارتقا یافته، ترمز دستی و چرخ های جدید را به پورشه داد. همچنین چراغهای جلوی سفارشی را که برای استفاده در جادهها ضروری است، در بدنه آیرودینامیک با وسایل الکترونیکی سفارشی ادغام کرد تا همه آن را اجرا کند. Lanzante پیشرفتهای خود را طوری طراحی کرد که شبیه تجهیزات اصلی خودرو باشد، یکی را با تفسیری مدرن از رنگهای مارتینی و دیگری را با طراحی شورون قرمز و سفید Marlboro به پایان رساند.
935 تنها دو خودرو از خودروهایی هستند که لانزانت به این جشنواره آورده است. همچنین خودروی دریفت مکلارن P1 GTR با تعویض چرخشی و TAG Championship 911 جدید خود را که با موتور فرمول 1 واقعی کامل شده بود، به نمایش گذاشت.