رئیس فولکس واگن متعهد به رفع مشکلات اطلاعات سرگرمی از جمله سخت افزار می شود


خودروهای جدید فولکس واگن مورد انتقاد مشتریان و خبرنگاران قرار گرفته است. نه به این دلیل که برای رانندگی یا هر چیز دیگری عالی نیستند، بلکه به دلیل قرارگیری تاخیری و گاهی غیرمنطقی ویژگی‌ها و عملکردها در سیستم اطلاعات سرگرمی.

تنها در VW Golf Mk8، این خودروساز چندین فراخوان برای رفع این مشکل صادر کرده است، حتی تحویل در اروپا را به تعویق انداخته است. مشکل مربوط به سیستم MIB3 است که در اکثر خودروهای جدید این برند، از جمله مدل‌های ID، یافت می‌شود و توماس شافر، مدیرعامل فولکس‌واگن اعتراف کرد که در فرآیند طراحی اشتباهاتی رخ داده است.

صحبت کردن با مجله ماشین در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس 2022، شفر گفت که آنها می‌دانند که در رابطه با اصلاحات نرم‌افزاری چه کاری باید انجام دهند. مدیرعامل جدید که در سال جاری مسئولیت را بر عهده گرفت، اضافه کرد که نسخه 3.0 نرم افزار در اوایل زمستان 2022 از طریق به روز رسانی های هوایی عرضه خواهد شد. او نیز گفت مجله ماشین که سیستم های جدید “بسیار سریع تر، با ویژگی های بیشتر” خواهند بود.

تعمیرات سخت‌افزاری، از جمله لغزنده‌های خازنی بدون روشنایی برای حجم یا گرمایش، از سال آینده تا سال 2024 ارائه خواهند شد. البته، آنها در جایگزین‌های خود روشن خواهند شد.

فرمان‌هایی با عملکردهای حساس به لمس نیز خارج می‌شوند و با فولکس‌واگن تیگوان جدید که انتظار می‌رود سال آینده معرفی شود، شروع می‌شود.

جدا از به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری قریب‌الوقوع، Schäfer همچنین جزئیاتی را در این زمینه ارائه کرد مجله ماشین چگونه VW روی بهبود طراحی رابط کاربری خود کار می کند. این فرآیند شامل کلینیک‌های معمولی است که «افراد تصادفی» در آن شرکت می‌کنند. او استفاده از کارمندان خود را برای این کار اخراج کرد و آن ها را “غرض ورزی” دانست. او امیدوار است که این کلینیک ها به یک تمرین منظم برای شرکت آنها تبدیل شوند.

شفر قول می‌دهد که فولکس‌واگن‌های بعدی از این استراتژی بهره‌مند خواهند شد و عملکرد یکسانی در سرتاسر خط تولید به کار خواهد رفت.



منبع