راهنمای خرید بهترین ماشین شاسی بلند بین 500 تا 700 میلیون مهر99 | alfaromeoblog

ماشین کروک یا همان خودروی بدون سقف که بسیار طراحی جذابی دارد بیشتر برای جوانان و عاشقان مدل‌های اسپرت طراحی شده است . در این مقاله می‌خواهیم از تفاوت ماشین‌های شاسی بلند با ماشین‌های بدون سقف یا کروک بگوییم و البته به مزایا و معایبشان هم اشاره‌ای داشته باشیم . همچنین اگر به دنبال خودرویی 4WD هستید بهتر است مدلی را انتخاب کنید که به طور پیش فرض و تمام وقت از این ویژگی استفاده می‌کند، در غیر این صورت ممکن است که به قطعات مجله خبری خودرو آلفا رومئو مکانیکی آسیب ببینند. رتبه‌بندی ایمنی شامل ارزیابی قابلیت‌های جلوگیری از تصادف و نتایج تست تصادف است که براساس آزمایشات انجام شده توسط دولت فدرال و صنعت بیمه سنجیده می‌شود. علاوه بر این، تست‌های جاده‌ای دیگر، جزئیات مربوط به نصب صندلی کودک و عملکرد چراغ را نشان می‌دهند. این درحالی است که برخی از مدل‌های لوکس دارای سیستم تعلیق هوا هستند، بنابراین رانندگان می‌توانند ارتفاع وسیله نقلیه را برای بارگذاری راحت‌تر کاهش دهند.

  • اما این شرایط ممکن است با آغاز عرضه آخرین فیس‌لیفت این خودرو تا حدی بهبود پیدا کند.
  • قیمت این خودرو در حدود 1,090 میلیارد تومان برای مدل سال 1400 در تاریخ انتشار این مطلب می‌باشد.
  • خودرو SWM G01 کراس‌اور کوچک و جمع و جور برند SWM است که با توجه به امکانات رفاهی و ایمنی فراوانی که ارائه می‌دهد در محدوده قیمتی خود رقیبی ندارد.
  • از نمای پهلو هم با خودروی شکیل و زیبایی مواجه هستیم که شاید طراحی‌ آن با تقلید از خودروهای ژاپنی (مخصوصا برخی از مدل‌های تویوتا) انجام شده، اما بسیار چشم‌نواز است.

این خودروی ژاپنی با موتور دو لیتری، در گذشته یکی از پرفروش‌ترین خودروهای لوکس داخلی بود، اما رفته رفته از محبوبیت آن کاسته شد و امروزه کمتر کسی پیدا می‌شود که بخواهد شاسی بلند بخرد و به دنبال گرند ویتارا باشد. نمونه‌های جدیدتر این SUV دارای پیشرانه 2.4 لیتری هستند و معادل 169 اسب بخار قدرت دارند. از نظر ظاهری، گرند ویتارا یک خودروی قدیمی محسوب می‌شود و طراحی خشک و ساده آن، باب میل مشتری‌های امروزی نیست. در ضمن مصرف سوخت این خودرو در مقایسه با دو SUV قبلی که معرفی کردیم، بسیار بالاتر است.

تویوتا هایلندر

ریگان خودرو جی ام سی S350 یکی دیگر از شاسی بلندهای چینی بازار ایران است که توسط کرمان موتور و در سال 1399 در ایران عرضه شد. از امکانات رفاهی این خودرو نیز می‌توان به سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه و صندلی‌های دستی 6 حالته برای راننده و 4 حالته برای سرنشین جلو اشاره کرد. همچنین صندلی‌های سرنشینان جلو این خودرو دارای گرم‌کن صندلی هستند و شاسی بلند چینی بورگوارد BX5 با سه رنگ چرم قهوه‌ای، مشکی و بژ قابل تهیه است. از شاسی بلندهای مدرنِ بازار فعلی، که مانند خودروهای سواری بر اساس ابعاد به بخشهای کوچک، متوسط و بزرگ تقسیم می‌شوند، می‌توان از مواردی مانند مدل تویوتا لندکروزر، دیسکاوری شرکت لندروور، ب‌ام‌و ایکس۵، مرسدس-بنز کلاس-جی و کادیلاک اسکالید نام برد. اگر یک نمونه قبراق و سالم از این خودرو را یافتید، گزینه خوبی برای استفاده طولانی‌مدت است.

فروش سازمانی چانگان

اگر بخواهیم به ماشین‌های قیمت متوسط کروک اشاره‌ای داشته باشیم بهتر است از ماشین‌های بی ام دبلیو , بنز , پورش و مدل‌های ارزان‌تر لامبورگینی نام ببریم . اگر بخواهیم از گرانترین‌ها شروع کنیم , می‌توانیم نام خودروی ویرون و شیرون از کمپانی بوگاتی را نام ببریم . اکثرا یا خانواده هستند یا عاشق ارتفاع زیاد در سواری خودرو اما عده ای از جوانان هم عاشق جذابیت خودروهای بدون سقف هستند . در مقاله پیش از موتور های اتوبوس و نوع کارکرد آنها بسیار گفته‌ایم , بیایید در این مقاله با بررسی این 2 مدل , یک مدل همیشگی برای خود انتخاب کنیم . سلام بله،اگر با قیمتش مشکل ندارین به عنوان یه سواری پر استقامت ژاپنی با استلاک و مصرف کم میتونین استفاده کنین.

نسخه‌های وارد شده از این خودرو به ایران، در قالب دو تیپ ساده و GT‌ لاین به دست مشتریان رسیدند. برخی از این آپشن‌ها عبارتند از گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو، سانروف و سقف پانوراما، سیستم صوتی اینفینیتی، صندوق برقی، هفت کیسه هوا، اتوپارک، ترمز پارک برقی، نمایشگر بزرگ‌تر و دوربین 360 درجه. با وجود نکات منفی مثل شتاب پایین و فنربندی سفت، ام‌وی‌ام با جلب رضایت مشتریان در لیست ماشین‌های شاسی‌بلند خوب قرار دارد. ما در یکی از مقالات خورد بانک تفاوت خودروهای دنده ای و اتومات را به‌صورت دقیق مورد بررسی قرار داده‌ایم. برای آشنایی بیشتر با این نکات فنی اتومبیل برای چند دقیقه آن را مطالعه بفرمایید. از امکانات رفاهی کابین هن تنگ X7 نیز می‌توان به ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه اتومات دوگانه و دریچه تهویه عقب، صندلی‌های برقی سرنشینان جلو، تاشو بودن و وجود کنسول تاشو برای صندلی عقب اشاره کرد.

http://3dprintingindustry.ir