راهنمای خرید شاسی بلند در بازار ایران خودرو۴۵ | alfaromeoblog

این شاسی بلند چینی یا همان بایک X35 کوچکترین کراس‌اوور است که به عنوان محصول جایگزین بایک X25‌ محسوب می‌شود. تیگارد به صورت انحصاری برای سانیار موتور پارسیان و بازار ایران خلق شده است، چرا که بایک X35‌ در سایر نقاط جهان با نام‌های دیگری همچون بیجینگ X3، بایک X3‌ و سنوا X35 شناخته می‌شود. تولید این شاسی بلند از سال 2016 شروع شده و اکنون میزبان دومین نسل این خودرو در کشور هستیم که تولید آن از سال 2019 آغاز شد. همچنین وجود امکاناتی مانند صندوق برقی هوشمند، سردکن صندلی جلو، ماساژور صندلی مجله خبری خودرو آلفا رومئو راننده و سیستم صوتی از برند Infinity این خودرو را برای کسانی که با داشتن امکانات رفاهی فراوان علاقه دارند بسیار جذاب می‌کند. البته کرمان موتور 3 آپشن بسیار مهم رادار تغییر لاین، رادار نقطه کور و رادار تصادف جلو به همراه ترمز اضطراری را از این شاسی بلند چینی پر امکانات و به‌روزرسانی شده حذف کرده است. این خودرو نیز دارای موتور 4 سیلندر توربو شارژ با حجم 1.5 لیتر و قدرت 171 اسب بخار است که این شاسی‌بلند چینی 1.5 تنی را در زمان 11.7 ثانیه از سرعت 0 به 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند.

  • فیدلیتی دومین خودرو شاسی‌بلند چینی بهمن خودرو با برند اختصاصی است که درواقع جتور X70S است که در سال 2018 توسط چری به بازار چین عرضه شده بود و در سال 1400 توسط گروه بهمن خودرو وارد بازار ایران نیز شد.
  • خودروی تیگو 5 از شکل ظاهری خوبی برخوردار است و مخصوصا از نمای جلو، چهره مناسبی دارد.
  • از جمله مزایای رنو داستر، می‌توان به شاسی محکم، فضای جادار کابین و قابلیت آفرود در مدل‌های دو دیفرانسیل اشاره کرد.
  • در بین تمام خودروهای چینی بازار ایران، می‌توان گفت که هایما S5 یکی از بهترین طراحی‌ها در بخش کابین داخلی را دارد.

پس بهتر است هنگام خرید یک ماشین SUV حتما به نیاز خود و خانواده‌تان دقت کنید. اگر خانواده‌ای پرجمعیت هستید و یا خانواده‌ای کم جمعیت اما اهل گشت و گذار و سفر هستید، بهتر است مدل‌هایی را انتخاب کنید که صندلی‌های ردیف سوم آن‌ها جمع می‌شوند و به فضای صندوق کمک می‌کنند. سلام به جای وارد کردن ماشین چینی اونم گرون بهتر نیست کارخانه های ماشین های فرانسوی ژاپنی رو توی ایران احداث کنیم. به این رده از ماشین‌های شاسی بلند، کراس‌آور کامپکت هم گفته می‌شود، این ماشین‌ها بر پایه سواری‌های موجود در کلاس B ساخته شده اند. قدیم‌ترها که هدفِ بیشتر خریداران گشت‌وگذار در طبیعت و عبور از مسیرهای صعب‌العبور بود، این خودروها بر روی یک شاسی نردبانی جداگانه شکل می‌گرفتند، اما حالا به جهت کم‌کردن وزن و کاهش هزینه‌ها، بر روی پلاتفرم خودروهای سواری قد علم می‌کنند. این خودرو دارای مجموع 6 ایربگ شامل ایربگ راننده، ایربگ سرنشین جلو، ایربگ‌های پرده‌ای و ایربگ‌های جانبی جلو است.

ماشین شارژی مازراتی شاسی بلنداورجینال باطری نوسالم

در بخش موتور دارای دو گزینه است؛ یکی نمونه 3 لیتری 335 اسب بخاری 6 سیلندر و دیگری نمونه توربودوقلو 8 سیلندر 456 اسب بخاری. از این رو خرید خودرو با این امکانات خیال شما را تا سال‌ها راحت می‌کند که ایمنی خود و خانواده‌تان هنگام رانندگی تضمین شده است. همچنین خرید یک خودرو شاسی‌بلند نو، مخارج کمتری نسبت به کارکرده را به دنبال دارد. درهرصورت باوجود ارائه آپشن‌های کافی این خودرو باقیمت «نسبتا» مناسب ۴۳۰ میلیون تومانی در نسخه دستی قابل خریداری در بازار است و در نسخه اتومات توربوشارژ قیمت آن تا حدی غیرمنطقی شده و به مرز ۶۰۰ میلیون تومان نزدیک می‌شود. همان‌طور که گفته شد نمونه‌های اتومات توربو این خودرو قیمتی در حدود ۸۰۰ میلیون تومان پیداکرده است و از بازه این بررسی خارج‌شده است، اما نمونه‌های با گیربکس دستی آن به خاطر کارکرد بیشتر را می‌توانید باقیمت ۷۰۰ میلیون تومان پیدا کنید. البته با توجه به حساسیت توربوی این خودرو انجام کارشناسی فنی برای آن تا حدی الزامی است.

هیوندای سانتافه نیو

با وضعیت فعلی قیمت خودرو در ایران، بسیاری از افراد امکان پرداخت هزینه بالای 1.5 میلیارد برای خودرو را ندارند. در بازار کشور، لیست بلندبالایی از انواع ماشین شاسی بلند یا همان خودروهای کراس‌اوور وجود دارد و ما در این مقاله، سعی کردیم اطلاعات و جزئیات محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین آن‌ها را گردآوری کنیم. ماشین شاسی بلند تویوتا راوفور، تاکنون در پنج نسل مختلف به بازارهای جهانی عرضه شده ‌است که تا نسل چهارم آن، در بازار کشور ما حضور دارد. نسل سوم تویوتا راوفور، طراحی جذابی نداشت؛ به‌همین‌دلیل، نتوانست بین مردم ایران طرف‌داران زیادی داشته باشد؛ اما خرید تویوتا راوفور نسل چهارم که در سال 2013 وارد کشور شد، با تقاضای زیادی روبه‌رو شد. در سال 2016 نیز مدل فیس‌لیفت RAV4 به بازار داخلی راه یافت که در مقایسه با گذشته، از طراحی جذاب‌تر و اسپرت‌تری برخوردار بود.

بررسی مشخصات فنی سوئیست DX3

گیربکس 6 سرعته تیوولی از نوع تیپ‌ترونیک بوده و ساخت شرکت ژاپنی AISIN است که عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان می‌دهد. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو، حدود 7.2 لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده ‌است که برای خودرویی با وزن 1300 کیلوگرم، مصرف مناسبی به نظر می‌رسد. برای تهیه شاسی بلندهای تولید داخل باید به سراغ محصولات دو خودروساز بزرگ وطنی یعنی ایران خودرو و سایپا برویم. این دو شرکت، شاسی بلندهای مختلفی (که عمدتا چینی هستند) را تولید یا مونتاژ می‌کنند و با قیمت‌های مناسب‌تری نسبت به نمونه‌های وارداتی به فروش می‌رسانند. پس برای آشنایی با بهترین خودروهای ایرانی شاسی بلند، در ادامه محصولات این دو شرکت را به‌طور جداگانه معرفی می‌کنیم. قلب تپنده راوفور، یک پیشرانه 2.5 لیتری است که می‌تواند 177 اسب‌.بخار قدرت در 6000 دور در دقیقه و 233 نیوتن‌متر گشتاور را در 4100 دور در دقیقه تولید کند.

http://3dprintingindustry.ir