راهنمای خرید شاسی بلند در بازار ایران خودرو۴۵ | alfaromeoblog

این طراحی به‌روز در کابین این خودرو نیز دیده می‌شود، با وجود صفحه پشت آمپر کاملاً دیجیتال و نمایشگری بزرگ در وسط داشبورد برای سیستم اطلاعات سرگرمی یا Infotainment فضای داخل کابین این خودرو را می‌توان در یک کلمه دلپذیر معرفی کرد. اتاق کابین ام وی ام x55 ویژگی‌هایی دارد که در بسیاری از خودروها چه چینی و چه اروپایی دیده نمی‌شود و آن داشتن دریچه‌های هوای نامتقارن در کابین، صفحه کیلومتر دیجیتال و ساعت هوشمندی که می‌تواند با تلفن همراه شما سینک و به آن متصل شود. قیمت این خودرو در حدود 1,090 میلیارد تومان برای مدل سال 1400 در تاریخ انتشار این مطلب می‌باشد. از امکانات ایمنی این خودرو نیز می‌توان به داشتن رادار تصادف عقب و جلو، رادار نقطه کور، کروز کنترل هوشمند، هشدار باز شدن در، کمکی ماندن در لاین و کمکی حرکت در ترافیک اشاره کرد.

  • گیربکس این ماشین از نوع 6 دنده اتومات و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز 8.8 لیتر در هر 100 کیلومتر است.
  • مدل سه ردیفه ایویتر از موتور 6 سیلندر توربودوقلو با 400 اسب بخار خروجی استفاده می کند.
  • ناواران موسسه‌ای است که امکان اجاره خودرو بدون نیاز به تضمین بانکی را در سراسر کشور برای مشتریان فراهم کرده است.
  • در مجموع اگر قیمت اتومبیل های ایرانی شاسی بلند برای شما اهمیت زیادی دارد، یکی از بهترین گزینه‌هایی که باید به آن فکر کنید همین هایما S7 است.

این خودروها بطور معمول دو دیفرانسیل هستند و فاصلهٔ محور آنها تا سطح زمین بیشتر از خودرو های عادی است. خرید رنو داستر چند سالی است که توسط نگین خودرو، نماینده رسمی رنو در ایران ممکن شده است. رنو داستر در تیپ‌های PE و SE به صورت تک‌دیفرانسیل و دودیفرانسیل در دسترس خریداران قرار دارد. ماشین های شاسی مجله خبری خودرو آلفا رومئو بلند سعادت رنت در سه نوع ماشین عروس، ماشین بدون راننده و ماشین همراه با راننده رنت داده می شود. پس از تأیید خبر عرضه قریب الوقوع جدیدترین نسخه شاسی بلند لکسوس LX اکنون گزارش‌های رسمی از قیمت منتشر شده که نشان می‌دهد ما به زودی شاهد عرضه گرانترین شاسی بلند این برند با قیمت ۱۲۶ هزار دلار خواهیم بود.

سیستم‌های کمکی و امکانات رفاهی ریگان کوپا

از دیگر شاسی بلندهای برتر بازار باید به شورولت تاهو، ساب اربن، یوکان، یوکان اکس ال از جنرال موتورز، سوبارو اکسنت، مزدا سی اکس-9 و لینکلن نویگیتور اشاره کرد. این محصول را پیش از این در گروه خودروی عصر ایران مورد بررسی قرار داده ایم. یک شاسی متفاوت با ظاهری جان سخت که در برخورد اول توجه هر بیننده ای را جلب می کند. محصولات کلاس شاسی بلند معمولا در دو تیپ 5 و 7 سرنشین یا به عبارتی دو ردیفه(با دو ردیف صندلی) و سه ردیفه(با سه ردیف صندلی) عرضه می شود که هر تیپ طرفداران خاص خود را دارد. باسلام….بنظرم ماشینهای چینی وبقول بعضی ازدوستان یکبارمصرف…هزاربرابر ازاین آشغالهای داخلی است کیفیت ماشین های داخلی مثل پژو ها…سمند و…. هیچکدوم ازاینا بدردنمیخوره و شاسیبلند هم نیستن خودروهای چینی درجه دو با قیمت بنزوبی ان.

رنو کولیوس

مصرف متوسط هایما S7 توربو 9.7 لیتر در هر 100 کیلومتر است که با داشتن باک 61 لیتری دارای برد متوسط 630 کیلومتر است. مصرف ترکیبی این خودرو 6.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است که با توجه به باک 55 لیتری آن، برد متوسط 850 کیلومتر با هر باک پر را خواهد داشت. تنها نکته منفی اصلی خودرو قیمت آن بوده که نزدیک به قیمت خودروهای یک سایز بزرگتر از خود است و در بین رقبای خود خودروی گران قیمتی محسوب می‌شود. این خودرو در طول ارائه‌اش در ایران 2 بار در سال‌های 95 و 97 به‌روزرسانی شد که در سال 95 شامل تغییرات ظاهری و تجهیزات داخلی و در سال 97 تنها شامل تغییرات تجهیزات داخلی بود.

کیا سورنتو یک شاسی بلند 7 نفره دیگر بازار ایران است که از نظر شهرت و محبوبیت، با برادر خود هیوندای سانتافه برابری می‌کند. با این حال به دلیل چهره شبه آمریکایی و ارزش بیشتری که مشتریان برای برند کیا قائل هستند، کیا سورنتو توانست فروش موفقی را در ایران تجربه کند. اکثر نسخه‌های وارد شده از سانتافه در ایران به موتور MPi‌ یا تزریق غیرمستقیم سوخت مجهز هستند. در سوی دیگر کیا سورنتو از موتور GDi یا تزریق مستقیم بهره می‌برد که راندمان بالاتری نسبت به حالت عادی دارد اما در سوی دیگر برای سوخت آن بایستی از بنزین سوپر استفاده کنید. سیستم‌های هشداردهنده شاسی بلند چینی تیگو 7 شامل سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد لاستیک است.

http://3dprintingindustry.ir