راهنمای خرید شاسی بلند در بازار ایران خودرو۴۵ | alfaromeoblog

نسخه معمولی پژو 2008 معادل 160 اسب بخار قدرت دارد و جعبه دنده آن پنج سرعته است که در دو مدل دستی و اتوماتیک عرضه می‌شود. اگر مصرف سوخت پایین برای شما اهمیت زیادی دارد، پژو 2008 یکی از بهترین خودروهای ایرانی شاسی بلند است که در بازار پیدا می‌کنید. این خودرو در هر 100 کیلومتر چیزی حدود پنج لیتر بنزین مصرف می‌کند که برای یک SUV مصرف بسیار پایینی است. پژو 2008 ظاهری اسپورت و شیک دارد و با اینکه در رده کراس اورها قرار می‌گیرد، اما طراحی عضلانی آن باعث شده که کاملا شبیه شاسی بلندهای بزرگ و سنگین باشد.

  • موتور هیوندای سانتافه، از نوع 4 سیلندر 2.4 لیتری است که توان خروجی آن، به 190 اسب‌بخار قدرت در 6300 دور در دقیقه و 242 نیوتن‌متر گشتاور در 4250 دور در دقیقه می‌رسد.
  • تنها نکته منفی اصلی خودرو قیمت آن بوده که نزدیک به قیمت خودروهای یک سایز بزرگتر از خود است و در بین رقبای خود خودروی گران قیمتی محسوب می‌شود.
  • این موتور به یک گیربکس ده سرعته اتوماتیک و یک سیستم چهار چرخ متحرک تمام وقت متصل است.
  • در ادامه با سایت کاروکیا همراه باشید تا بیشتر با انواع این ماشین در بازار ماشین آشنا شوید.
  • یکی از بهترین تولیدات این شرکت از نظر مصرف انرژی خودرو تویوتا سی‌اچ‌آر است که در پاریس از آن رونمایی شده است.

امکانات رفاهی سوئیست DX3 شامل ریموت استارتر، سنسور فاصله جلو، عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد تایر است. همچنین مصرف ترکیبی این شاسی بلند چینی 8.8 لیتر در هر 100 کیلومتر است که با توجه به ظرفیت باک 60 لیتری آن می‌تواند تا با هر باک پر به صورت متوسط مسافت 680 کیلومتر را بپیماید. با این وجود با ضعف در مدیریت برند و عدم توان تولید و عرضه مناسب عظیم خودرو در ارائه این محصول و عدم وجود خدمات پس از فروش و قطعات، بازار این خودرو به صورت کامل نابود شد.

همراه مکانیک؛ هم‌راه خرید، هم‌راه فروش

سیستم‌های هشدار دهنده شاسی بلند چینی SWM G01F شامل سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور فشار باد لاستیک، رادار نقطه کور، رادار تغییر لاین و رادار تصادف جلو می‌شود. سیستم‌های هشدار دهنده شاسی بلند چینی SWM G01 شامل سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور فشار باد لاستیک، رادار نقطه کور، رادار تغییر لاین و رادار تصادف جلو می‌شود. همچنین شاسی‌بلند چینی بورگوارد BX5 دارای سیستم‌های هشدار دهنده سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد تایر است.

بررسی مشخصات فنی KMC K7

این خودرو مانند همه محصولات ژاپنی دوام بالا و استهلاک پایینی دارد اما نمی‌توانید توقع یک تویوتا را از آن داشته باشید. بازار خرید و فروش دست دوم این خودرو هم متوسط است و برای فروش آن باید کمی صبور باشید، هر چند مشتری برای این خودرو مانند مدل‌هایی مثل ام‌جی جی‌اس نایاب هم نیست. البته در هر صورت خودروهای دست دوم کره‌ای مانند کیا اسپورتیج و هیوندای توسان‌های مدل‌های 2008 تا 2010 بازار بهتری دارند. بازار خرید نیسان ایکس تریل به‌عنوان یک کراس‌اوور شهری، توانسته است به‌خوبی از رقبای کره‌ایی و فرانسوی خود پیشی بگیرد. طراحی عجیب و منحصربه‌فرد تویوتا CHR در کنار تمامی خوبی‌ها، نقص‌هایی هم دارد که ازجمله آن‌ها، می‌توان به دید ضعیف اطراف خودرو و فضای بسیار کوچک داخل کابین (مخصوصا در ردیف عقب) اشاره کرد. تویوتا CHR با دو نوع موتور مختلف در ایران عرضه می‌شود که یکی از آن‌ها هیبریدی و دیگری از نوع بنزینی و دارای توربو شارژ است.

اجاره ماشین شاسی بلند بدون راننده

قیمت این خودرو در حدود 850 میلیون تومان برای تریم IE در مدل 1400 و 855 میلیون تومان برای تریم TE در مدل 1400 است. بدون شک مجله خبری خودرو آلفا رومئو امنیت بسیار مطلوب‌تری در برابر تصادفات رانندگی دارد . قیمت اجاره خودرو بر اساس تعداد روزهای مورد نیاز و نوع ماشین متفاوت می باشد ، از لیست زیر خودروی مورد نظر را انتخاب و برای مشاهده تعرفه روی آن کلیک کنید.

http://3dprintingindustry.ir