
بروزرسانی: 07 اردیبهشت 1404
رنو Batmobile را برای از بین بردن سوابق تولید کرد
آن را به فرانسوی ها واگذار کنید تا از مفاهیم عجیب شگفت زده شوند. پس از سوپراسپرت ظریف از آلپ با موتور هیدروژن V-6 ، شرکت مادر آن ، رنو ، به چیزی عجیب تر رسید. به آن Filante Record 2025 گفته می شود ، یک کارآزمایی بسیار مؤثر که منحصراً برای برجسته کردن کارآیی توسعه یافته است. EV EXTREMIST EV ، دو صندلی مجهز به بسته باتری 87 کیلووات ساعت در ساعت ، قصد دارد سوابق مربوط به مصرف انرژی و دامنه آنها را بشکند.
\nاگرچه به نظر می رسد که او دوباره از آینده برگشته است ، "Batmobile" برقی توسط سه رنو باستانی ایجاد شده برای از بین بردن سوابق سرعت زمین ساخته شده است. به عنوان مثال ، چراغهای جلو پس از 40 CV DES از اواسط قرن بیستم طول می کشد ، در حالی که چرخ هایی که از بدن بیرون رانده می شوند ، اشاره ای به Records Nervasport DES 1934 است. این کار می کند که دارای Etoile Filante 1956 است.
\n
عکس توسط: رنو
\n \nهمچنین می توانید بگویید ، این یک ماشین بزرگ است. اما اگرچه 201.5 اینچ (5.12 متر) گسترش می یابد ، اما فقط 2،204 پوند (1000 کیلوگرم) وزن دارد. بسته باتری به تنهایی توسط 1،322 روان کننده (600 کیلوگرم) طراحی شده است ، و بسیار زیاد است ، اما این روشی است که کوکی ها با EVS فرو می روند. یادداشت های جانبی-GMC Hummer ev Gargantuan 205-kWH بسته 2،818 فرش (1،278 کیلوگرم) ، بنابراین ماشین اروپایی فشرده می شود.
\nاگرچه نامحدود است ، رکورد Filante 2025 تنها 67.3 اینچ (1.71 متر) و 46.8 اینچ (1.19 متر) است. هر سطح از بدنه ساده خود برای افزایش راندمان پویا و گسترش دامنه آن طراحی شده است. رنو تا بعد از نیمه اول سال ، ماشین را آزمایش نمی کند ، اما او انتظار دارد که از یک فناوری الکترونیکی ساخته شده با چشم انداز زیبا و مجهز به باتری 87 کیلو وات در ساعت دستاوردهای بزرگی داشته باشد.
\nاما پس از حذف باتری ، ماشین فقط 882 پوند (400 کیلوگرم) وزن دارد؟ رنو ساختار گروهی منحصر به فرد از آلیاژ آلومینیوم ، کربن و فولاد را ساخت. علاوه بر این ، مهندسان از آلومینیوم آلومینیومی با درجه بالا استفاده کردند. در رابطه با هوش مصنوعی ، برنامه شبیه سازی رنو مجاز به تعیین مناطقی است که می توانند از مواد اضافی خلاص شوند.
\n \n
\n \n \n \n \n 30
\n\n \n \n \n رنو
\nبرای کاهش وزن ، سلول ها در بسته باتری بدون واحدهای میانی ترکیب می شوند. این مفهوم از همان باتری استفاده نمی کند که فناوری الکترونیکی منظره این است که یک بسته به طور خاص طراحی شده است (با پوشش کربن) برای متناسب بودن بدنه باریک لازم بود. به گفته رنو ، لاستیک ها 20 ٪ اثر EV دارند. بنابراین ، رکورد Filante Filante از لاستیک میشلین 19 اینچی برای کاهش زباله های انرژی و بهبود تصحیح تماس استفاده می کند.
\nمرسدس موفق به استخراج 8.4 مایل (13.5 کیلومتر) در هر کیلووات ساعت نسبت به مفهوم Vision EQXX شد ، اما دستگاه Eco Renault بسیار شدیدتر است و به احتمال زیاد به راحتی بسیار سنگین تر می شود.
\n \n \n \n \n \n\n \n\n\n \n \n \n \n\n \n \n \nمنبع