حتی با توجه به استانداردهای بسیار بالای احیای گودوود، رویداد مسابقهای تاریخی سالانه در گودوود در انگلستان، جام سنت مریم غم انگیز است. این مسابقه برای خودروهای “سالون” اوایل دهه 1960 است و شما همه چیز را از Mini Coopers و Alfa Romeo GTA گرفته تا Lotus Cortinas و Jaguar Mk II دریافت می کنید.
سپس فورد گلکسی 500s وجود دارد. رومن دوما، مسابقهدهنده سرسخت، در انتهای توری مسابقه امسال صف کشید و به معنای واقعی کلمه مسیر خود را با فورد بلوک بزرگ ادامه داد. طبق تفسیر، دوما قرار نبود در Revival امسال باشد. اما، فرصت لحظه آخری پیش آمد و او در روز قبل پرواز کرد.
دوما در مسابقه شماره 29 صف آرایی کرد، زیرا نتوانست به ماشین واجد شرایط شود، و در طول 25 دقیقه سرعت سرعتی دیوانه کننده داشت. این یک پیست و ماشینی است که او با آن آشناست، هرچند که در سال 2022 در این مسابقه با این ماشین پیروز شد.
جام سنت مریم نمایشی درخشان از نقاط قوت خودروهای مختلف است. مینی ها غرغر نمی کنند، اما در پیچ های سریع گودوود به سرعت می رسند. آلفاها و کورتیناها قدرت بیشتری دارند، اما همچنان خودروهایی با سرعت حرکت هستند. جگها در مقایسه ماشینهای عضلانی هستند، اما در مسیر اسب بخاری مانند گودوود، بحث کردن با گلکسی 500 که توسط شخصی مانند دوما چرخ میشود، بسیار سخت است.
با این حال، این نیز یک Galaxy 500 معمولی نیست. آنهایی که در گودوود مسابقه می دهند R-Codes هستند، اتومبیل های مسابقه ای سبک وزن کارخانه ای با V-8های 427 اینچی مکعبی که در زیر کاپوت قرار گرفته اند. یک ماشین عضلانی اگر وجود داشته باشد.
اما این موردی نیست که اسب بخار تمام شود. دوما تقریباً دائماً در حال تقابل با فرمان است و حتی با کلاچ خودرو را از شیکان کند بیرون میزند تا از گیر افتادن آن جلوگیری کند. در اینجا چند سیو دیوانه کننده وجود دارد، و لحظاتی که او بزرگترین سوزن جهان را نخ می کند.
در نهایت، او توانست به مقام سوم برسد، تنها چند هزارم عقب تر از نفر دوم در پلیموث باراکودا. جام سنت مری با دومین مسابقه 25 دقیقه ای روز یکشنبه در گودوود ادامه می یابد و بیل شپرد، هم تیمی دوما و مالک خودرو، پرچم شطرنجی را در ابتدا به دست گرفت.
بسیاری از نکات برجسته از Revival وجود دارد و همه آنها ارزش تماشا را دارند. اما اگر 10 دقیقه وقت دارید، این یکی را تماشا کنید.