ریچارد هاموند عاشق توربو لگ در 530 اسب بخار WRX STI خود است


یک دقیقه از زمانی که کلارکسون، هاموند و می از شمال برفی بازدید کردند می گذرد Scandi Flick ویژه تور بزرگ. کسانی که این ماجراجویی را تجربه کردند، سوبارو WRX STI آبی ریچارد هاموند را به یاد خواهند آورد. برای بقیه، هاموند یک سوبارو WRX STI آبی را برای ماجراجویی سوار شد. چیزهای تکان دهنده، این

معلوم شد، او ماشین را دوست داشت. او آنقدر آن را دوست داشت که پس از اتمام فیلمبرداری آن را به انگلستان فرستاد و سپس آن را برای چند ارتقا فرستاد. نتیجه خودرویی است که در این جدید می بینیم Drivetribe ویدئو، مجهز به سیستم تعلیق سفت، چرخ‌های طلایی و توربوشارژر تخت چهارگانه که اکنون 530 اسب بخار قدرت دارد. به نظر می رسد دستوری برای سرگرمی باشد، و بر اساس بیان هاموند پشت فرمان، می توانیم بگوییم که این دستور 100 درصد لذت بخش است.

هاموند سوبارو

جزئیاتی از ارتقاءها به ما داده نشده است، اگرچه در یک نقطه او خم می شود تا سوئیچ را در جعبه دستکش Subie بچرخاند. ظاهراً آهنگ تهاجمی‌تری را فعال می‌کند که شامل یک سیستم ضد تأخیر برای کمک به نگه داشتن توربو در حالت جوش است. به طرز عجیبی، او می‌گوید “تأخیر توربو بهترین چیزی است که تا به حال اختراع شده است”، اما هی، او سرگرم می‌شود.

او همچنین حرف های زیادی برای گفتن دارد. در آن جبهه، در اینجا یک بازی نوشیدنی بالقوه برای همه مردمی وجود دارد. هر بار که هاموند در طول این بررسی هفت دقیقه‌ای سوبارو می‌گوید «مفید»، «شخصیت» یا «آنالوگ»، خوب، شما می‌دانید که باید چه کار کنید.

اینها ویژگی هایی هستند که او به WRX تازه اصلاح شده خود اختصاص می دهد و ما گمان می کنیم که دارندگان سوبارو (که نویسنده شما یکی از آنهاست) می توانند با آن ارتباط داشته باشند. به طور کلی، WRX همیشه برخی از عملکردهای مفید را به عنوان یک وسیله نقلیه تمام چرخ متحرک با فضایی برای پنج نفر و چند چیز ارائه می دهد. این نسل حداقل با گیربکس سه پدالی دستی و کمک های راننده کمی آنالوگ است. و البته WRX دارای شخصیت است. خوب، ما در مورد مدل نسل فعلی چندان مطمئن نیستیم. اما چند سال به عقب برگردید و به یک بیماری مقاربتی اصلاح شده بروید و شخصیتی را پیدا خواهید کرد که از آن صرف نظر کنید.

برنامه هاموند برای این سابی چیست؟ این ناشناخته است، اگرچه ما گمان می کنیم که تصادف نکنید، نزدیک به بالای لیست او است.



منبع