آئودی قصد ندارد از سال 2026 فقط خودروهای برقی را عرضه کند، اما هنوز زمان برای به روز رسانی خودروهای عملکرد جمع و جور خود برای آخرین بار وجود دارد. جاسوسان ما از نزدیک با فیس لیفت آینده که Four Rings برای S3 و RS3 آماده می شود، آشنا شدند. اگرچه هر دو به عنوان سدان در حال آزمایش هستند، نمونه های اولیه هاچ بک قبلی نشان داده اند که اسپورت بک پنج در نیز در حال پیشرفت است. در مد معمولی اینگولشتات، تغییرات ظریف هستند.
خوب، پس چه فرقی دارد؟ از جلو شروع میشود، چراغهای جلو که از داخل کامو به چشم میخورد، دارای امضای LED جدید با انبوهی از متوازی الاضلاع با اندازههای مختلف در بالا هستند. چراغها اکنون بسته به مدل، جلوپنجرهای به روز شده با الگوهای مختلف را در بر گرفتهاند. جلوپنجره S3 صراحتاً ما را به فکر یک هیوندای النترا N میاندازد. در RS3، لتهای عمودی زاویهدار بین ورودی هوای پایین و دریچههای جانبی به نظر از بین رفتهاند، بنابراین ظاهر تمیزتری به سپر میدهد.

21 عکس ها
از آنجایی که این فقط یک بهروزرسانی در اواسط چرخه است، این مشخصات اساساً منتقل میشود، اگرچه آئودی میتواند همه چیز را با طرحهای چرخهای جدید و رنگهای تازه اضافه کند. در عقب، S3 با نوک اگزوز چهارگانه خود ادامه خواهد داد در حالی که RS3 قویتر قرار است جفت اگزوزهای بیضی شکل خود را حفظ کند. به نظر می رسد که هر دو دارای گرافیک چراغ عقب جدید و بازتابنده های قرمز عمودی کمی به جای تنظیمات افقی مدل فعلی هستند.
باید دید آیا تغییراتی در زیر کاپوت ایجاد خواهد شد یا خیر. آئودی S3 با توجه به قدرت 310 اسب بخار در اروپا و تنها 306 اسب بخار، مطمئناً سزاوار قدرت بیشتری است. دلیلی که ما این موضوع را مطرح می کنیم این است که فولکس واگن گلف R کمتر فانتزی با 329 اسب بخار قدرت در اروپا عرضه می شود. به نظر نمی رسد فولکس واگن از برادر خوبتر آئودی پیشی بگیرد.
در مورد RS3، آئودی اشاره کرده است که می تواند یک موتور پنج سیلندر ارتقا یافته دریافت کند. سباستین گرام، رئیس آئودی اسپورت در مصاحبه ای در اوایل سال جاری گفت: “ما 5 سیلندر را برای مرحله بعدی افزایش خواهیم داد. ما آن را بهبود خواهیم داد.” در همین حال، RS3 401 اسب بخار تولید می کند، بنابراین شاید یک ارتقای نهایی قبل از خم شدن کارخانه 5 سیلندر، موتور 416 اسب بخاری AMG را تحت الشعاع قرار دهد.