سدان پرچمدار کیا K9 مدل 2025 دارای جلوپنجره جدید است


کیا نسل دوم K900 را در نمایشگاه خودروی نیویورک 2018 معرفی کرد اما این سدان فول سایز عمر کوتاهی در ایالات متحده داشت و تنها سه سال بعد تولید آن متوقف شد. پرچمدار این شرکت هنوز در بازارهای دیگر به فروش می رسد، از جمله در کره جنوبی که به K9 معروف است. پس از انجام یک لیفت بزرگ در سال 2021، این سالن باشکوه باز هم مورد توجه قرار گرفته است.

این بار، تغییرات چندان قابل توجه نیستند، زیرا کیا تنها در حال تغییر جلوپنجره جلو با دادن لت های افقی برای جایگزینی عناصر V شکل قدیمی است. علاوه بر این، K9 2025 دارای رینگ‌های 19 اینچی جدید و رنگ بدنه خاکستری ریگی تازه است. در داخل، کابین شیک اکنون می تواند با تم های جدیدی مانند قهوه ای مریخی یا خاکستری مه آلود باشد.

فناوری “After Blow” اضافه شده است و نقش آن خشک کردن تراکم است که هنگام استفاده از تهویه مطبوع برای جلوگیری از بوهای نامطبوع ایجاد می شود. پس از تقریباً نیم ساعت خاموش شدن موتور، After Blow به طور خودکار به مدت 10 دقیقه فعال می شود تا مجاری تهویه خشک شود تا از رشد کپک جلوگیری شود. یک سنسور باتری تضمین می کند که وقتی باتری ماشین رو به اتمام است، سیستم روشن نمی شود. علاوه بر این، هنگامی که دمای بیرون پایین است و همچنین زمانی که سیستم AC برای مدت طولانی استفاده نشده باشد، عملکرد غیرفعال می‌شود.

از دیگر تغییراتی که کیا K9 2025 به ارمغان آورده است می توان به صندلی ماساژور سرنشین جلو، پورت USB-C جلو و عقب و حتی کپسول آتش نشانی اشاره کرد. در حال حاضر تجهیزات استاندارد بیشتری نسبت به قبل وجود دارد، در حالی که سطوح تریم بالاتر نیز با برخی از مواردی که قبلاً به عنوان ویژگی های اختیاری ارائه می شدند، ارائه می شود.

کیا به فروش مدل برتر خود با دیفرانسیل عقب و چهار چرخ محرک به همراه موتورهای 3.3 لیتری توربوشارژ و 3.8 لیتری V-6 تنفس طبیعی ادامه خواهد داد. آسیاب بزرگ 5.0 لیتری V-8 NA چندین سال پیش کلنگ زنی شد. قیمت ها از معادل 43800 دلار شروع و به 64200 دلار می رسد.



منبع