همانطور که ممکن است به خاطر داشته باشید، او پاگانی زوندا 760LH معروف خود را در پایان سال 2021 پس از هفت سال مالکیت که طی آن کمتر از 1000 کیلومتر (621 مایل) رانندگی کرد، فروخت. در طول مدتی که با این ابرخودروی یکباره کار می کرد، یک بار گفت که رانندگی وحشتناک است و از نظر هندلینگ بدترین است. به نظر می رسید که او کاملاً از نیسان GT-R R34 و گیربکس دودی دستی آن لذت می برد.
آخرین باری که راننده مسابقه بریتانیایی را پشت فرمان چیزی غیر از مرسدس-AMG F1 W13 E پرفورمنس خود دیدیم در ابتدای ماه جاری بود. Ineos Automotive ویدئویی را منتشر کرد که در آن همیلتون از مسیر شکسته شده در Grenadier با موتور BMW خارج میشود تا تغییرات آفرود شاسی بلند شاسیبلند نردبانی را نشان دهد.
همیلتون در ساعات بعدازظهر با سوار شدن به یک R34 فرمان راست در خیابان های ژاپن بسیار سرگرم شد. ما میتوانیم او را در حال انجام فرسودگیهای چهار چرخ متحرک در مکانی که به نظر میرسد یک پارکینگ خالی است ببینیم. با توجه به وجود دود از تونل انتقال، که هرگز نشانه خوبی نیست، او باید آن Skyline را واقعاً به سختی تحت فشار قرار داده باشد.
همیلتون مالک یا مالک برخی از بهترین خودروهای موجود در بازار است، از جمله لافراری، مک لارن P1 و شلبی 427 کبرا. او همچنین درگیر فرآیند طولانی توسعه AMG One بود که لوئیس در مصاحبه ای با مجله Top Gear در فوریه 2019 گفت که ممکن است در مقطعی نسخه LH را تولید کند.
سال 2022 دقیقاً با لوئیس همیلتون مهربان نبود، زیرا این اولین فصل بدون برنده شدن در مسابقه هفت بار قهرمان فرمول یک بود. حالا که W13 دردسرساز بازنشسته شده است، این بازیکن 37 ساله بالاخره میتواند کمی از خود بیفتد و فصلی را که به تازگی با بازنشستگی در گرندپری ابوظبی به پایان رسیده را فراموش کند. ویدیوی جدیدی که در حساب شخصی وی منتشر شده است اینستاگرام راننده F1 با بیشترین برد در حال لذت بردن از نیسان GT-R را نشان می دهد.