سوبارو توضیح می دهد که چگونه موتور هیبریدی باکسر جدیدش بهتر است


برخی از خودروسازان در تلاش برای حفظ کتابچه راهنمای کاربر هستند در حالی که برخی دیگر در تلاش برای نجات موتور احتراق داخلی هستند. تویوتا، مزدا و سوبارو کنفرانس مشترکی برگزار کردند تا توضیح دهند که چگونه می‌توان بدون استفاده از خودروهای برقی به کربن زدایی رسید. تویوتا سه موتور جدید کوچکتر و کارآمدتر در کار دارد. مزدا به دنبال موتورهای تک روتور و دو روتور است. این چیزی است که سوبارو در حال پختن است.

این شرکت متوجه شده است که چگونه موتور مخالف افقی خود را در یک سیستم هیبریدی نسل بعدی زنده نگه دارد. در طول کنفرانس، این شرکت نمونه اولیه بوکسر برقی خود را در داخل یک نمونه اولیه Crosstrek استتار شده نشان داد. راه اندازی خروجی متکی به یک سیستم موازی است که در آن موتور و موتور هر دو وسیله نقلیه را تامین می کنند. طرح جدید سری موازی اتصال مکانیکی بین ICE و چرخ ها را حفظ می کند، اما موتور احتراقی نیز به عنوان یک ژنراتور برای تغذیه باتری که موتور الکتریکی را تغذیه می کند، عمل می کند.



<p>موتور باکسر هیبریدی سوبارو نسل بعدی</p>
<p>” width=”16″ height=”9″ loading=”lazy”/> </source></source></picture>
<div class=

موتور باکسر هیبریدی سوبارو نسل بعدی

سوبارو استدلال می کند که سخت افزار جدید مزایای قابل توجهی را نه تنها از نظر مصرف سوخت بلکه در بسته بندی نیز به همراه دارد. موتور، سیستم هیبریدی، گیربکس و جعبه انتقال همگی در کنار هم قرار می گیرند در حالی که واحد کنترل قدرت در محفظه موتور قرار دارد، بدون اینکه بر اندازه مخزن سوخت تأثیر منفی بگذارد. این به مهندسان اجازه می دهد تا مخازن گاز بزرگتر را برای دستیابی به برد طولانی تر نصب کنند.

در کراس‌ترک هیبریدی قدیمی، واحد کنترل قدرت در عقب نصب شده بود، بنابراین مخزن سوخت باید کوچک می‌شد تا جا برای آن باز شود. به لطف چیدمان جدید، سوبارو ادعا می کند که اندازه مخزن سوخت در مدل هیبریدی تقریباً به اندازه مدل معمولی فقط گازسوز خواهد بود. تتسو فوجینوکی، مدیر ارشد فناوری، “مسافت بسیار طولانی سفر دریایی” را تبلیغ می کند. او در طول سخنرانی خود گفت که سیستم جدید باید “ضعف فعلی در بهره وری سوخت” را برطرف کند.

مدیر ارشد فناوری این شرکت اذعان می کند که اگر صرفه جویی در مصرف سوخت هدف نهایی باشد، موتور باکسر ممکن است راه حل ایده آل را نشان ندهد:

“اگر فقط به دنبال کارایی بودید، موتورهای مخالف افقی لزوما همیشه بهترین گزینه نیستند. اما سوبارو بدون آنها چه خواهد بود؟ وقتی به آن فکر می کنید، ما تنها برند بازار انبوهی هستیم که موتورهای افقی مخالف تولید می کنیم.”

تویوتا نیز از موتور باکسر استفاده می کند اما فقط در خودروی اسپرت GR86 که مدل خواهر سوبارو BRZ است. پورشه دارای موتورهای تخت چهار و تخت شش است، اما با توجه به هزینه‌های خودروهای آن‌ها، از یک برند اصلی دور است.

سوبارو قصد دارد تولید نسل بعدی موتور باکسر هیبریدی خود را در پاییز امسال در کارخانه ای در کیتاموتو، سایتاما در ژاپن آغاز کند. همانطور که می توانید تصور کنید، سخت افزار برای کاربردهای تمام چرخ متحرک طراحی شده است.



<p>Subaru High Performance X Future Concept</p>
<p>” width=”16″ height=”9″ loading=”lazy”/> </source></source></picture>
<div class=

سوبارو با کارایی بالا X Future Concept

در اخبار مرتبط، این شرکت با تویوتا و مزدا روی سوخت‌های کربن خنثی کار می‌کند. برای این منظور، آن را وارد یک مفهوم آینده مبتنی بر عملکرد بالای WRX در سری مسابقات Super Taikyu خواهد کرد.

از آنجایی که قبلاً به مزدا اشاره کردیم، شرکت Zoom-Zoom با احیای روتاری خود کارها را متفاوت انجام می دهد. در کراس اوور کوچک MX-30، موتور در واقع نیرو را به چرخ ها نمی فرستد. در عوض، تنها هدف چرخشی که به صورت عرضی نصب شده است این است که به عنوان یک ژنراتور برای تخلیه باتری عمل کند. یک موتور الکتریکی از انرژی برداشت شده برای به حرکت درآوردن چرخ ها استفاده می کند.

مزدا در حال حاضر روی طرح متفاوتی برای یک موتور دو روتوری نصب شده طولی کار می‌کند که می‌تواند به یک خودروی اسپورت جدید، که احتمالاً راه‌اندازی مجدد RX7 را در نظر دارد، وارد شود.



منبع