سوبارو رکس 2023 با موتور 1.2 لیتری تنفس طبیعی معرفی شد

37 عکس ها

در حالی که موتور کم خون به نظر می رسد، رکس یک خودروی سبک است، زیرا وزن آن کمتر از 1000 کیلوگرم (2200 پوند) است. سوبارو مطمئن است که آسیاب سه سیلندر قادر به ارائه “شتاب قدرتمند و نرم” است و در عین حال مصرف سوخت عالی را ارائه می دهد. حتی حالت‌های رانندگی برای خودروهایی که در درجه اول یک خودروی شهری هستند نیز وجود دارد.

قدرت توسط یک موتور 1.2 لیتری بنزینی تنفس طبیعی با قدرت 87 اسب بخار (64 کیلووات) و 113 نیوتن متر (83 پوند فوت) گشتاور تامین می شود. آسیاب سه دیگ عضله خود را از طریق یک گیربکس متغیر پیوسته به محور جلو می فرستد. شایان ذکر است دایهاتسو راکی ​​را با موتور 1.0 لیتری توربوشارژ قوی تر با قدرت 98 اسب بخار (72 کیلووات) و 140 نیوتن متر (100 پوند فوت) به فروش می رساند اما برای سوبارو رکس در دسترس نیست.

سوبارو رکس در سال 1972 به عنوان یک خودروی کی موتور عقب با دیفرانسیل عقب معرفی شد که پس از آن نسل دوم در سال 1981 به پیشرانه نصب شده در جلو و FWD تغییر یافت. خودروساز ژاپنی قبل از اینکه در سال 1992 از پریز برق استفاده کند، در سال 1985، خودروی سایز یک پینت را به مدل Mk3 با موتورهای سوپرشارژر تبدیل کرد. رکس برای سال 2023 بازگشته است، و این بار، سوبارو نیست. فی نفسه از آنجایی که ما به یک دایهاتسو راکی ​​تغییر یافته نگاه می کنیم.

سوبارو رکس 2023

این کراس اوور ساب کامپکت که با نام های تویوتا رایز و پرودوآ آتیوا نیز فروخته می شود، بسیار بزرگتر از سه خودروی سوبارو کی پیش از خود است. نسل سوم رکس 3995 میلی‌متر (157.3 اینچ) طول، 1695 میلی‌متر (66.7 اینچ) عرض، 1620 میلی‌متر (63.8 اینچ) ارتفاع، با فاصله بین دو محور 2525 میلی‌متر (99.4 اینچ) است. اگرچه راکی ​​با سیستم چهارچرخ متحرک اختیاری به فروش می رسد، نسخه سوبارو کاملاً دیفرانسیل جلو است.