سوبارو فورستر جدید در آمریکا ساخته خواهد شد


این زمانی از سال است که خودروسازان ژاپنی جزئیات عملکرد خود را در سال مالی قبلی که در 31 مارس به پایان رسید، منتشر می‌کنند. معمولاً، شرکت‌ها نیز اعلامیه‌های مهمی مانند تایید مزدا برای نسل بعدی CX-5 هیبریدی را اعلام می‌کنند. . سوبارو همچنین اخبار مهمی برای به اشتراک گذاشتن دارد – تولید Forester جدید به ایالات متحده می آید.

نسل ششم مدل در ایندیانا در کارخانه لافایت مونتاژ خواهد شد. ظرفیت تولید نگران کننده نخواهد بود زیرا سدان Legacy پس از مدل سال 2025 از بین می رود. سوبارو همچنین قصد دارد نسخه هیبریدی از Forester را از سال 2026 در همان سایت تولید کند. این خودرو به تولید داخلی Forester در کارخانه در Ōta واقع در استان Gunma در ژاپن ادامه خواهد داد.

نسخه الکتریکی شده قرار است از دانش هیبریدی تویوتا برخوردار باشد، اما به ما گفته می‌شود که یک HEV متمایز سوبارو خواهد بود. [hybrid-electric vehicle] با موتوری که به صورت افقی مخالف است.” این اولین Subie هیبریدی با فناوری تویوتا نخواهد بود از زمانی که Crosstrek پلاگین هیبریدی سخت افزاری را از Prius Prime در سال 2019 دریافت کرد.

سوبارو قول می دهد که این “نسل هیبریدی” نیز تقریباً در همان زمان توسط Crosstrek به کار گرفته شود، بنابراین در سال 2026. کراس اوور کوچکتر در حال حاضر در دو کارخانه در ایالات متحده و ژاپن ساخته شده است.

همانطور که توسط سایت خواهر ما گزارش شده است InsideEVsسوبارو همچنین قصد دارد سه خودروی شاسی بلند الکتریکی را با کمک تویوتا عرضه کند. سه خودروی الکتریکی اعلام شده در همان سندی که برای سرمایه گذاران آماده شده است، به Solterra که با bZ4X دوقلوی شده است، خواهند پیوست. یکی از مدل های جدید توسط تویوتا در ایالات متحده مونتاژ خواهد شد. یکی دیگر قرار است توسط سوبارو در کارخانه یاجیما در ژاپن تولید شود.

هر سه خودروی شاسی بلند الکتریکی تا پایان سال 2026 به فروش خواهند رسید. بعداً خودروهای برقی دیگری که توسط سوبارو در داخل تولید شده و تا سال 2028 به بازار عرضه خواهند شد، به این خودروها اضافه خواهند شد.



منبع