سوبارو کراس‌ترک 2023 با صفحه نمایش بزرگ و راحتی بهبود یافته رونمایی شد

سوبارو در مورد مشخصات فنی پیشرانه سخت‌گیرانه صحبت می‌کند و فقط می‌گوید که کراس‌ترک با مشخصات JDM دارای تنظیمات e-Boxer با موتور 2.0 لیتری بنزینی و یک موتور الکتریکی است. ما می دانیم که تغییراتی در ICE و گیربکس برای کاهش لرزش و سر و صدا ایجاد شده است.

در حالی که ظاهر خشن بیرونی بیشتر در امتداد خطوط تکامل است، فضای داخلی به طور قابل توجهی برای تطبیق با سیستم اطلاعات سرگرمی جدید اصلاح شده است. این گوشی از همان صفحه نمایش لمسی 11.6 اینچی با جهت عمودی استفاده می کند که در دیگر سوباروس های اخیر دیده ایم، اما بدون خوشه ابزار کاملا دیجیتالی که در Levorg با مشخصات JDM یا WRX S4 خواهید یافت.

کراس‌ترک 2023 با ارائه پشتیبانی بهتر و ساختاری اصلاح‌شده برای کاهش لرزش، صندلی‌های بازطراحی‌شده‌ای برای راحتی بهتر دریافت می‌کند. مهندسان همچنین همزمان با ایجاد تغییراتی در فرمان برقی دو پینیون و جدیدترین فناوری ایمنی EyeSight، مواد جدیدی برای کاهش صدا نصب کردند. با مدل نسل سوم، این کراس اوور دارای چراغ‌های جلوی فول ال‌ای‌دی و همچنین لامپ‌های ال‌ای‌دی گوشه‌ای است که اولین مورد برای سوبارو است.

سوبارو کراس‌ترک 2023 (JDM)

کراس‌ترک با اندازه‌گیری 4480 میلی‌متر (176.3 اینچ) طول و 1800 میلی‌متر (70.9 اینچ) عرض، 15 میلی‌متر (0.6 اینچ) طولانی‌تر از مدلی است که جایگزین شده است، در حالی که به همان اندازه عرض دارد. قد آن 1580 میلی متر (62.2 اینچ) است و فاصله بین دو محور 2670 میلی متر (105.1 اینچ) مدل قبلی خود را حمل می کند. چرخ‌های 18 اینچی در دسترس هستند و حداقل فاصله از سطح زمین 200 میلی‌متر (7.9 اینچ) است. بسته به مشخصات، وزن آن بین 1540 تا 1620 کیلوگرم (3395 تا 3571 پوند) است.

13 عکس ها

نسل سوم ابتدا سال آینده در ژاپن به فروش می رسد و سپس به بازارهای دیگر می رود.



منبع

نمایشگاه بین‌المللی خودروی آمریکای شمالی 2022 در حال برگزاری است اما سوبارو تصمیم گرفت کراس‌ترک جدید را به‌جای موتور سیتی در ژاپن به‌طور رسمی معرفی کند. با نسل سوم، این کراس اوور کوچک نام «XV» خود را که در بازارهای خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد، از دست داده است، به این معنی که در آینده در سطح جهانی با نام «کراسترک» شناخته می‌شود. پلتفرم جهانی سوبارو (SGP) را حفظ کرده است، اما با یک سری اصلاحات برای سواری راحت تر.

در مقایسه با مدل قبلی، بدنه مدل جدید با استفاده از یک ساختار فریم داخلی کامل به دنبال تکنیک اجرا شده در Levorg و WRX سفت‌تر است. ساختارهای بالای بدنه و زیر بدنه دیگر به صورت جداگانه مونتاژ نمی شوند و به تعلیق و پایه های موتور اجازه می دهد تا عیوب جاده را بهتر برطرف کنند تا رانندگی نرم تر و لرزش های کمتری در داخل کابین احساس شود.