Roush Performance نزدیک به سه دهه است که موستانگ ها را ارتقا داده و قطعات خودروی پونی را می فروشد. نسل هفتم موستانگ برای مدل سال 2024 وارد بازار شد و متخصص بازار پس از فروش آماده است تا هر ذره قدرت را از موتور 5.0 لیتری Coyote V-8 فورد خارج کند. یک کیت سوپرشارژر جدید در دسترس است که می تواند خروجی GT را با 330 اسب بخار قدرت و 195 پوند فوت گشتاور افزایش دهد.
کیت سوپرشارژر Launch Edition با کارایی محدود، خروجی GT را به 810 اسب بخار و گشتاور 630 پوند فوت افزایش می دهد. این ویژگی دارای امضای جک روش حک شده بر روی یونیت سر است و با تنظیم منحصر به فرد فاز 2 ارائه می شود. کیتهای سوپرشارژر تنظیمشده فاز 1 و فاز 2 در اواخر امسال به فروش میرسند که شرکت هنوز جزئیاتی درباره آنها ارائه نکرده است.
اجرای راش
روش با مگنوسون در ساخت سوپرشارژر همکاری کرد و کیت را بر اساس یک Eaton TVS R2650 معکوس با اینترکولرهای دوگانه بزرگ و ورودی جلو قرار داد. دو بدنه دریچه گاز 80 میلی متری سیستم جدید را تغذیه می کنند که حداکثر افزایش 13 psi در 7500 دور در دقیقه را ایجاد می کند. این کیت شامل شمعهای فورد پرفورمنس، پمپ اینترکولر بوش، ریلهای سوخت جدید بیلت، قرقره 84 میلیمتری و انژکتورهای سوخت دوقلویی است.
موستانگ GT معمولی 2024 از کارخانه مونتاژ راک تخت فورد بیرون می آید و قدرتی معادل 486 اسب بخار و 418 پوند فوت پیچش دارد. ارتقای Roush موستانگ را در قلمرو GTD قرار می دهد که قرار است بیش از 800 اسب بخار قدرت تولید کند، اما قیمت آن 325000 دلار است و سخت افزار بسیار بیشتری نسبت به یک کیت سوپرشارژر ساده دارد.
آپشن جدید رویش با فورد موستانگ GT 2024 و دارک هورس با موتور 5 لیتری V-8 فورد و هر دو جعبه دنده سازگار است. نسخه لانچ با تیونینگ فاز 2 اکنون با قیمت 9995 دلار به فروش می رسد. CARB هنوز آن را تایید نکرده است، بنابراین نمی توانید آن را روی خودروهای کالیفرنیا یا سایر ایالت های CARB نصب کنید. کیت فاز 1 باید هزینه کمتری داشته باشد و در عین حال انرژی کمتری تولید کند.