سیستم ثبت اختراعات فورد برای تبلیغات داخل خودرو



آنها را دوست داشته باشید یا از آنها متنفر باشید، تبلیغات اینترنت را راه اندازی می کند. این یک سیستم ناقص و پیچیده از شمارش کلیک‌ها، برداشت‌ها و بازدیدهای صفحه، استخراج تاریخچه مرورگر و سایر داده‌ها برای ارائه بهترین تبلیغات ممکن است. فورد حق اختراع جدیدی را ثبت کرده است که می تواند آن را به ارمغان بیاورد و بهبود بخشد فوق العاده تجربه ماشین شما

حق اختراع FoMoCo سیستمی را نشان می دهد که از مقصد، مسیر، سرعت، موقعیت مکانی سابقه سفر، ترافیک و موارد دیگر برای تعیین نوع تبلیغاتی که باید به شما نشان داده شود و تعداد آنها در صفحه های مختلف خودرو نمایش داده می شود، استفاده می کند. حتی نوع جاده‌ای که در آن رانندگی می‌کنید، مانند خیابان یا بزرگراه شهر، می‌تواند تعداد آگهی‌هایی را که می‌بینید تعیین کند و فورد تماشا خواهد کرد.

این خودروساز نحوه تعامل کاربران با تبلیغات را که می‌تواند شامل داده‌های صوتی مانند نظارت بر مکالمات داخل خودرو باشد، ارزیابی می‌کند تا به آن کمک کند «تحمل کاربر را برای تعداد تبلیغات خاص درک کند».

این سیستم می‌تواند به گفتگو بین مسافران گوش دهد و تعداد تبلیغات را در طول مکالمه کاهش دهد یا زمانی که کابین خلوت است، یک تبلیغ صوتی پخش کند. همچنین می‌تواند به کلمات کلیدی یا عباراتی که مقصد راننده را نشان می‌دهند گوش دهد، با استفاده از این اطلاعات همراه با داده‌های تاریخی، شروع به ارائه تبلیغات مرتبط کند، که شبیه یک کابوس حریم خصوصی به نظر می‌رسد.

یکی از چیزهای مهم در مورد تبلیغات آنلاین این است که آنها اغلب به خدمات آنلاین، وب سایت ها و دیگر فضاهای دیجیتال برای کاربران خود کمک می کنند و دسترسی آنها را رایگان یا تقریباً رایگان می کنند. کل مدل کسب و کار گوگل بر این اساس ساخته شده است و به کاربران خود امکان دسترسی به ایمیل، پردازش کلمه، ذخیره سازی ابری و سایر خدمات نرم افزاری را با قیمت پایین و رایگان… به قیمت از دست دادن داده های خود می دهد.

این یک معامله فاوستی است، اما حداقل کاربران چیزی دریافت می کنند. اگر سیستم تبلیغاتی فورد به پرداخت ماهیانه خودرو یا هزینه های اشتراک یارانه پرداخت کند، می تواند سودی داشته باشد، اما به نظر می رسد این راهی است برای خودروساز تا سود خود را در بالای افرادی که 40000 یا 50000 دلار برای یک خودروی جدید پرداخت می کنند، جبران کند.

شما نمی توانید کیک خود را بخورید و آن را هم بخورید، فورد، بنابراین امیدوارم که این یک حق ثبت اختراع باقی بماند. یا اینکه خودروهای آینده فورد هزینه خود را از طریق تبلیغات پرداخت خواهند کرد؟ فقط زمان مشخص خواهد کرد.



منبع