علاوه بر افزودن ویژگیهای جدید و بهبود یافته به هوندا سنسینگ، سازنده همچنین میگوید که هوش مصنوعی به جمعآوری دادهها و تجربیات، مشابه آنچه انسانها انجام میدهد، ادامه میدهد. بنابراین، توانایی سیستم برای تشخیص سناریوهای پیچیده تر و مدیریت موقعیت های رانندگی جدید هر روز افزایش می یابد. نسل بعدی Honda Sensing Elite از تمام اطلاعات انباشته شده بهره خواهد برد، اگرچه هنوز برنامه های خاصی برای راه اندازی سیستم ایمنی پرچمدار اعلام نشده است.
21عکس ها
نسل بعدی Sensing 360 برای اولین بار در سال 2024 در چین شروع به کار خواهد کرد که دارای سخت افزار و نرم افزار بهبود یافته است تا از طریق تشخیص دقیق شرایط غیرعادی که برای راننده و اطراف خودرو رخ می دهد، احتمال تصادف را کاهش دهد. این فناوری ارتقا یافته بخشی از استراتژی جهانی هوندا است که در پی آن است که تا اواسط قرن تلفات تصادفات رانندگی شامل موتورسیکلت ها یا وسایل نقلیه این برند به صفر برسد. این طرح با ماموریت هوندا برای خنثی شدن کامل کربن تا سال 2050 – هم برای محصولات و هم برای عملیات شرکتی همراه است.
هوندا برای اولین بار مجموعه سیستم های Sensing را در سال 2014 با CR-V 2015 معرفی کرد، در حالی که آکورا نسخه خود را از این فناوری با آکورا TLX 2015 دریافت کرد. از زمان اولین کاربرد هوندا Sensing و AcuraWatch، کاربرد این سیستم ها به طور چشمگیری در خط تولید این دو برند گسترش یافته است. در نتیجه، نزدیک به هفت میلیون خودروی هوندا و آکورا در ایالات متحده دارای این فناوری هستند.
از اواخر این دهه، این خودروساز به محبوبیت Honda Sensing Elite که نسخه پرچمدار خانواده کمک راننده و ویژگی های ایمنی این شرکت است، سرعت می بخشد. پیشرفتهای جدیدی نیز برنامهریزی شدهاند، از جمله سیستم خودراننده ترافیک پیشرفتهتر، عملکردهای جدید و بهبود یافته دستآف برای رانندگی در بزرگراه، پارک خودکار و رانندگی از گاراژ و غیره.
هوندا به خانوادههای ایمنی پیشرفته Sensing 360 و Sensing Elite خود در سالهای آینده پیشرفت زیادی در فناوری خواهد داد و نصب آنها را به صورت استاندارد در لیست رو به رشدی از مدلها آغاز خواهد کرد. در نهایت، سازنده ژاپنی می خواهد استاندارد هوندا Sensing 360 را در تمام خودروهای جدید خود در ایالات متحده تا پایان این دهه داشته باشد. آکورا نسخه خود را از سیستم کمک راننده به نام AcuraWatch دریافت خواهد کرد.