نیویورک، 1 نوامبر 2023 – شبکه موتور اسپورت، پلتفرم رسانه دیجیتال مستقل جهانی موتوراسپورت و خودرو، امروز از استخدام مایک اسپینلی به عنوان رئیس محتوا و تراویس اوکولسکی به عنوان مدیر تحریریه، خودرو خبر داد.
اسپینلی بر روی افزونه های نام تجاری در سراسر پورتفولیوی Motorsport Network کار خواهد کرد، از جمله Motorsport.com و اتو اسپورت، در حالی که اوکولسکی بر روی آن تمرکز خواهد کرد موتور 1، InsideEVs، و RideApart. هر دو استخدام بخشی از خرید و سرمایه گذاری اخیر GMF Capital در Motorsport Network برای گسترش حضور و دامنه این عناوین هستند.
اسپینلی بیش از دو دهه تجربه رسانه ای خودرویی و موتوراسپرت را به این نقش به ارمغان می آورد. او سردبیر موسس بود جالوپنیک، سردبیر مجله 0-60و یکی از بنیانگذاران کانال /DRIVE YouTube، و همچنین نویسنده، تهیه کننده و میزبان ویدیوهای خودرو در YouTube و تلویزیون کابلی، از جمله نمایش /DRIVE در NBC Sports. اخیراً، او نویسنده و ویراستار داستان مستندهای IMSA GTP بود. برنده آخر هفته
اسپینلی گفت: “من واقعاً از کل تیم شبکه موتور اسپورت انرژی گرفته ام.” «ما فرصتی داریم که یک بار در حرفهای برای احیای مأموریت ورزشهای موتوری و رسانههای خودرویی در حالی که دسترسی، دانش و وسواسهای خود را با جامعهای پویا و در حال گسترش از طرفداران و علاقهمندان به اشتراک میگذاریم. زمان هیجان انگیزی برای پوشش دادن این سطح خاص از ورزش و فناوری است.”
اوکولسکی دهه گذشته را در رسانه های خودرو گذرانده است. او شروع کرد Business Insider پوشش خودرو داشت و در هر دو سمت سردبیری داشت جالوپنیک و جاده و مسیر، جایی که او بر بازسازی کامل طولانی ترین مجله خودروهای اسپرت آمریکا نظارت داشت. اخیراً او بود جاده و مسیر ویرایشگر بزرگ، با تمرکز بر داستان های چاپی و ویژگی های وب.
اوکولسکی گفت: “من از فرصتی برای پیوستن به شبکه موتور اسپورت و رهبری چنین عناوین بسیار مورد توجهی مشتاق هستم.” “من مشتاقانه منتظر رشد و توسعه این مارک ها به مقصدهایی هستم که باید برای علاقه مندان به خودروهای قدیمی و جدید به طور یکسان و همچنین ایجاد منابع ارزشمند برای خریداران خودرو.”
درباره شبکه موتور اسپورت:
با بیش از 40 میلیون کاربر ماهانه و یک جامعه فعال رسانه های اجتماعی با بیش از 15 میلیون دنبال کننده، Motorsport Network بزرگترین پلت فرم مستقل رسانه های اتومبیل رانی و خودرو در جهان است. نزدیک به 50 پرچمدار دیجیتالی آن شامل برندهای برجسته خودرو است Motor1.com، InsideEVs، و RideApartو همچنین پورتال های پیشرو مسابقه ای مانند Motorsport.com، Autosport، Motorsport-Total، و GPOne.