شما می توانید صاحب سریع ترین Go-Kart با موتور جت روی سیاره شوید


اگر به کارهای سریع با چهار چرخ علاقه دارید، راه های زیادی برای خرج کردن 15000 دلار وجود دارد. با این حال، ما شرط می‌بندیم که اکثر این وسایل نقلیه مانند سریع‌ترین کارت‌بازی با موتور جت برای فروش در کانزاس، رکورد جهانی گینس را ندارند.

این گوکارت در 8 اکتبر 2021 با رسیدن به سرعت 114.5916 مایل در ساعت، جایزه رکوردهای گینس خود را به دست آورد. هر سریع‌تر به نیروی رانش اضافی فراتر از دو موتور جت KingTech K450G4 نیاز دارد که به نظر می‌رسد 99 پوند نیروی رانش دارند. پس سوز گارانتی خود را باطل می کرد.

  Go-Kart با موتور جت

این کارت که توسط Skylar ژانویه ساخته شد، به 18 ماه تحقیق نیاز داشت که شامل یادگیری در مورد موتورهای جت، ضرایب درگ و سکوهای کارتینگ بود. او ابتدا موتورهای جت را بر روی موتوری که یک مایل در هر گالن سوخت جت دریافت می کرد، قبل از انتقال به کارت، آزمایش کرد. ژانویه، پدرش و برادرش شش ماه دیگر طول کشید تا ساخت را تکمیل کنند.

خرید همراه با گواهی، قاب شیفتر کارت و دو موتور جت کم استفاده است. اگر هر دو وسیله نقلیه را می خواهید، ژانویه به خریدار این فرصت را می دهد که برای موپد مذاکره کند. این جفت از موتورهای جت یکسانی استفاده می‌کند تا بتوانید به دو روش بسیار جالب با سرعت در شهر بچرخید.



منبع