شما می توانید صاحب یکی از محبوب ترین پیست های مسابقه کالیفرنیا باشید


تنها مکان امن برای تجربه کامل یک ماشین، یک پیست مسابقه اختصاصی است. با خرید راه آهن بین المللی ویلو اسپرینگز، از دردسر پرداخت زمان پیست خودداری کنید. این مرکز مسابقه‌ای نمادین پس از گذراندن 62 سال تحت سرپرستی بیل هاث و خانواده‌اش اکنون در معرض فروش قرار گرفته است.

این تاسیسات 600 هکتاری دارای هفت مسیر است، از جمله Big Willow، مسیر اصلی 2.5 مایلی که پیکربندی اولیه خود را از سال 1953 حفظ کرده است. این مرکز همچنین دارای یک پد لغزش، یک بیضی خاکی، یک مسیر کارت و دو بیضی آسفالت شده یک چهارم مایلی است. آهنگ های. یک علاقه‌مند به خودرو چه چیزی بیشتر می‌تواند بخواهد؟

راه آهن بین المللی ویلو اسپرینگز

فراتر از دوره ها، محوطه دارای ساختمان ها، امکانات رفاهی و فرصت های درآمدی دیگر است. چندین گاراژ، یک مدرسه مسابقه‌ای، دفاتر اداری، امکانات غذاخوری، فروشگاه‌های هدیه، یک ایستگاه سوخت‌رسانی اختصاصی با هزاران گالن انبار، مکان‌های اتصال RV و سرویس‌های بهداشتی وجود دارد.

فهرست این آهنگ در LoopNet اشاره می‌کند که نرخ اجاره این مرکز 55 درصد کمتر از رقبای خود است، و آن را برای بسیاری از علاقه‌مندان بسیار در دسترس قرار می‌دهد. همچنین نشان می دهد که چگونه مالکیت جدید می تواند مسیر را برای خدمت به مشتریان رده بالا تغییر دهد. نه اینکه منطقه نیاز به یک باشگاه حرارتی دیگر داشته باشد.

راه آهن بین المللی ویلو اسپرینگز

بیل هاث این تاسیسات را در سال 1962 خرید و مسیرهایی را اضافه کرد و زمین 600 هکتاری را به آنچه امروز می بینید بهبود بخشید. او در سال 2015 درگذشت و پس از مرگش به همراه خانواده اش این پیست را اداره کردند. ویلو اسپرینگز در روزاموند، کالیفرنیا، یک ساعت در شمال لس آنجلس واقع شده است. از سال 1953 برای مسابقات اتومبیلرانی باز است.

یک وب سایت اختصاصی برای راه آهن بین المللی ویلو اسپرینگز وجود دارد اگر می خواهید قبل از ارائه پیشنهاد در مورد ملک بیشتر بدانید.



منبع