شما می توانید قطعه ای از تاریخ Gymkhana را به نفع خیریه بگیرید


اکنون فرصتی برای آویزان کردن یک تکه از تاریخچه هونینگ روی دیوار گاراژتان است. برای بهره مندی از مؤسسه تازه تأسیس 43، eBay Motors میزبان یک حراج آنلاین مملو از یادگاری های Ken Block خواهد بود. این حراج از امروز آغاز می‌شود و شامل قطعات خودرویی است که در ساخت مجموعه ویدیویی پرفروش Gymkhana قربانی شده‌اند، به‌علاوه کالاهای کلکسیونی از حرفه کن بلاک رالی. چرخ‌های آسیب‌دیده، سپرهای خراب.

FTC Ken Block - سپر جلو از فصل WRC 2015

قبل از حراج، موتور 1 با همسر کن، لوسی بلاک، در مورد بنیادی که یاد و خاطره همسر فقیدش را گرامی می دارد صحبت کرد.

لوسی بلاک گفت: “هنوز یک یادآوری مداوم در تقویم من ظاهر می شود.” می‌گوید: با بچه‌ها و کن بنشینید و در مورد اینکه چه پایه‌ای را می‌خواهیم شروع کنیم صحبت کنید. [The reminder] هنوز ظاهر می شود زیرا این چیزی بود که ما قصد داشتیم برای سه سال انجام دهیم.”

پس از مرگ غم انگیز همسرش در ژانویه 2023 و یک دوره سوگواری، لوسی بلاک تصمیم گرفت که زمان آن رسیده است. اما به جای بنیادی که به کشتن لاستیک‌ها یا تحویل موشک‌های دریفت چهارچرخ متحرک به کودکان محروم اختصاص داده شده است، مأموریت مؤسسه 43 به جنبه‌ای از کن بلاک – شخص – که اکثر طرفدارانش هرگز آن را ندیده‌اند کاهش می‌دهد.

لوسی بلاک گفت: “از آنجایی که ژانویه گذشته جشن زندگی کن را داشتیم، همه کسانی که گرد هم آمدند، واقعاً شکل متفاوتی از آنچه که من فکر می کردم میراث کن برای این افراد خواهد بود.” “بسیاری از مردم به این موضوع اشاره کردند که کن چگونه کاری را انجام داد یا گفت که آنها را وادار به انجام بیشتر از آنچه فکر می کردند می توانند انجام دهند… او آنها را وادار کرد تا از فرصت هایی برای انجام کاری بزرگتر از آنچه فکر می کردند ممکن است استفاده کنند.”

FTC Ken Block - لباس مسابقه Alpine Stars از Gymkhana NINE

بلاک گفت که موسسه 43 برنامه های خود را ایجاد نمی کند، اما در عوض از دسترسی قابل توجه و طرفداران کن برای تامین مالی سایر سازمان ها استفاده می کند. هدف آنها در مؤسسه ارائه فرصت و راهنمایی برای جوانانی است که به طور استثنایی هدایت می شوند، درست همانطور که کن بارها انجام داده است. به عنوان مثال، موسسه قبلاً با Stoked کار کرده است، یک برنامه ورزشی محور که دسترسی به فعالیت هایی مانند اسنوبورد و اسکیت بورد را به بچه های محروم ارائه می دهد، سپس برای بچه هایی که به آن ورزش های اکشن می روند، راهنمایی می کند.

لوسی بلاک گفت وجوه تولید شده توسط این حراج برای برنامه هایی مانند Stoked با تمرکز بر توسعه سلامت روانی و جسمی، دو موردی که کن ارزش فوق العاده ای برای آن قائل است، قرار خواهد گرفت.

بنابراین مجموعه ای از یادگاری های بسیار جذاب کن بلاک برای شروع جمع آوری کمک جمع آوری شد. نه تصادفی، حراج از 4/3 شروع می شود. موجودی کامل را می‌توانید در صفحه فرود حراج موتورهای eBay پیدا کنید، که در آن بیش از 30 کالا برای خرید پیدا خواهید کرد.

اگر از طرفداران سریال Gymkhana هستید (و چه کسی نیست؟)، این یک معدن طلاست. به شیوه واقعی کن بلاک، تقریباً هر کالایی بیشترین ضربه را به دوش می کشد: دنده های انتقال متوالی از Hoonicorn V1 وجود دارد که بیش از حد تصور آسیب دیده اند. یک چرخ بن Fifteen52 از Gymkhana Ten و صفحات کلاچ سوخته از Climbkhana: Pikes Peak.

FTC Ken Block - Fifteen52 Wheel از Gymkhana TEN

برای طرفداران رالی خالص، اقلام حراج بیشتری وجود دارد، مانند یک در از فصل GRC 2015 و مورد علاقه شخصی من، چرخی به سبک توربوفن از فورد اسکورت کوسی بدنام کن. یادگاری‌های متنوع مانند لباس‌های مسابقه، صندلی مدرنیکا، پوستر امضا شده و حتی دوچرخه تخصصی فراوان است.

به حراج نگاهی بیندازید و یک نقطه از دیوار گاراژ را انتخاب کنید که ممکن است بتوانید یک چرخ دندانه دار یا سپر جلوی تاب دار را آویزان کنید. پول به یک هدف خوب می رود و یاد لاستیک کش مورد علاقه ما را جشن می گیرد.



منبع