شما می توانید یک مک لارن سنای کوچک با چهره سنا با قیمت 21385 دلار داشته باشید.


در 21 می، مک لارن از سنای رنگارنگی رونمایی کرد که رنگ مخصوصی بر تن داشت. این خودرو که سنا سمپر لیری نام دارد، قصیده ای برای اسطوره فرمول 1 آیرتون سنا است و نه، برای فروش نیست. اما متخصصان مدل‌سازی در آمالگام، تعداد کمی از آن‌ها را دارند که می‌توانید بخرید، و تمام جزئیات رنگارنگ را در یک نسخه بدیع در مقیاس 1:8 ثبت می‌کنند.

این آخرین ساخت ویژه Amalgam است، و همانطور که از این شرکت مستقر در بریتانیا انتظار داریم، ساخت آن باورنکردنی است. ساختن یک ماکت در مقیاس کوچک با قطعاتی که با قیمت واقعی مطابقت دارند یک چیز است، اما رنگ آمیزی خاص Senna Semper دقیقاً تا صفحه ماتریس نقطه سنا روی گلگیرهای عقب با دقت بازسازی شده است. ادامه دهید، به ما بگویید کدام یک از تصاویر زیر ماکت است. ما صبر می کنیم.

McLaren Senna 1:8 Scale Senna Semper Livery By Amalgam
مک لارن سنا سمپر

در خودروی فول سایز، این یک پروژه چالش برانگیز برای تیم MSO مک لارن بود. آمالگام به روند خود برای بازسازی رنگ در مقیاس کوچک اشاره نمی کند، اما ماکت سنا 1:8 3000 ساعت طول کشید تا همه چیز را طراحی و تولید کند. روند مونتاژ واقعی برای هر خودرو 300 ساعت دیگر است که همه با دست انجام می شود. جدای از رنگ خاص، یک فضای داخلی با جزئیات دقیق از درهای باز دیده می شود. موتور 4.0 لیتری V-8 توربوشارژ دوقلو از روی درب موتور قابل مشاهده است. و در پشت چرخ‌های پیرلی، ترمزهای بزرگ مک لارن با روتورهای متقاطع قرار دارند.

مک لارن سنا ویژه این آخر هفته را در گرندپری موناکو به نمایش خواهد گذاشت، جایی که لاندو نوریس و اسکار پیاستری با خودروهای فرمول 1 مک لارن MCL38 خود با رنگی مشابه مسابقه خواهند داد. سنا مورد بحث یک نسخه پیش تولید است که از مجموعه میراث مک لارن برداشته شده است. اما آمالگام در نظر دارد 30 نمونه از آن را برای طرفداران و کلکسیونرها بسازد.

با این حال، آماده باشید که پول واقعی ماشین را برای آن بپردازید. قیمت برای ایالات متحده 21,385 دلار است – تقریباً به اندازه یک شورلت Trax کاملاً جدید.



منبع