اخیراً فورد یک اولتیماتوم خودروهای الکتریکی را نه بی شباهت به کادیلاک، اما بدون گزینه خرید به نمایندگی های خود ارائه کرد. سرمایه گذاری فروشنده نیز بالاتر است و تخمین زده می شود بین 500000 تا 1.5 میلیون دلار باشد. با این حال، این دو سطح از فروش خودروهای برقی را برای نمایندگیهای فورد نشان میدهد، و اگر آنها سرمایهگذاری را انتخاب نکنند، مکانها همچنان میتوانند خودروهای فورد را بفروشند. آنها فقط باید به مدل های احتراق داخلی و هیبریدی بچسبند، که هنوز تا چندین سال آینده وجود خواهند داشت.
صحبت اخیر به آستانهاسکات بل، نایب رئیس جهانی شورولت، گفت که این برند در خرید شرکت نخواهد کرد. کادیلاک در حال حاضر تعداد نمایندگی های خود را از طریق یک دور خرید کاهش داده است و در نهایت نزدیک به 600 شعبه را از فهرست حذف کرده است. اخیراً، بیوک اعلام کرد که برای کسانی که سرمایهگذاری در خودروهای برقی را انتخاب نمیکنند، خریدهای فروشنده را نیز ارائه میکند. با وجود این شرکتها که همگی بخشی از جنرال موتورز هستند، اکثر نمایندگیها دارای برندهای متعددی هستند. اما کسانی که کادیلاک و بیوک را ترک می کنند فقط شورلت و جی ام سی باقی مانده اند.
ظاهراً بل این را برای شورلت که شبکه نمایندگی بسیار بزرگتری نسبت به بیوک یا کادیلاک دارد، خوب می داند. او خاطرنشان کرد که اکثریت قریب به اتفاق فروشندگان Chevy در حال حاضر بولت را می فروشند، و نشان می دهد که این مکان ها برای آینده الکتریکی آماده هستند. مشخص نیست که آیا شورلت برای فروش خودروهای برقی از نمایندگیها میخواهد ارتقاهای گران قیمتی انجام دهند یا خیر، که این یک هشدار برای نمایندگیهای کادیلاک برای ماندن در برند بود. و آخرین موردی که شنیدیم، GMC نیز خریدی را ارائه نمی دهد.
Motor1.com برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موقعیت خود در نمایندگی های فروش در آینده در آینده با شورلت تماس گرفت. با خودروهایی مانند شورولت سیلورادو EV، Equinox EV و Blazer EV به زودی، خط پاپیون برقی شده به سرعت گسترش خواهد یافت. اگر اطلاعات جدیدی در دسترس قرار گیرد، با یک بهروزرسانی همراه خواهیم شد.
آینده خودروسازی الکتریکی است، اما همه فروشندگان خودرو آماده یا مایل به انتقال نیستند. در برخی موارد، خودروسازان خرید حق رای به دلالان پیشنهاد می کنند. اما ظاهرا شورلت بخشی از آن گروه نخواهد بود.
8 عکس ها