
بروزرسانی: 01 اردیبهشت 1404
شگفتی طراحان مک لارن پس از رانندگی با بوگاتی ویرون و شیرون
ویرون در رانندگی جذاب تر بود در حالی که شیرون خودروی پیشرفته تر بود. نیازی به گفتن نیست که هر دو تجربه متفاوتی را در مقایسه با محصول فعلی مک لارن ارائه کردند. بوگاتی ها GT های راحت تر با منابع انرژی بی پایان هستند، در حالی که خودروهایی مانند 720S و Senna ماشین هایی هستند که تمرکز بیشتری روی مسیر دارند و دوست دارند با سرعت بالا در پیچ ها حرکت کنند.
مانی خوشبین به غیر از رانندگی دارایی گرانبهای خود، به افراد دیگر اجازه می دهد تا از ابرخودروهایش نمونه برداری کنند. الکس و استیو از تیم طراحی مک لارن این فرصت را داشتند که هر دو هیولای W16 را از مولشیم برانند و اجازه دهید بگوییم که آنها تحت تأثیر تجربه ای که بوگاتی ارائه می دهد تحت تأثیر قرار گرفتند. یکی 1001 اسب بخار قدرت دارد در حالی که دیگری 1500 اسب بخار قدرت دارد، بنابراین هر دو در لیگ چهار رقمی اسب بخار به همراه Speedtail خود مک لارن بازی می کنند.
در حالی که Speedtail با کمک یک موتور الکتریکی قدرت 1055 اسب بخاری دارد، بوگاتی دوتایی ICE خالص با موتور 8.0 لیتری است. تماشاگران مک لارن از حس ارائه شده توسط توربوشارژرهای چهارگانه لذت بردند و همچنین دوست داشتند که خودروها علیرغم قدرت مضحکشان چه احساسی دارند. فضای داخلی Chiron این تصور را به وجود می آورد که "راننده یک قطعه زیبا از مجسمه یا جواهرات است."
18 عکس ها
مانی خوشبین، غول املاک و مستغلات، به عنوان یک نقطه نرم برای مک لارن SLR شناخته شده است. (او صاحب 9 عدد است)، اما مجموعه او شامل تعدادی از مطلوب ترین ابرخودروهایی است که تا کنون ساخته شده است. به غیر از یک بوگاتی ویرون، او یک نسخه Hermes Edition از Chiron را برای همراهی با مدل های Huayra و Speedtail Hermes خود سفارش داد. وقتی صحبت از مک لارن شد، تاجر از دو تن از طراحان برتر ووکینگ دعوت کرد تا بوگاتی او را برای چرخش بیرون ببرند.
گذشته از داشتن یک ویرون و یک شیرون، مانی اتفاقاً بولید را نیز سفارش داده است. این خودرو که از ابتدای سال فروخته شده است، در اصل نسخه ای از شیرون است که تنها 1450 کیلوگرم وزن دارد، که برای یک هایپرکار با موتور 16 سیلندر عظیم شگفت انگیز است. تنها 40 دستگاه با قیمت 4 میلیون یورو (قبل از کسر مالیات) ساخته خواهد شد.
منبع