همانطور که دیویی در کمدی کمدی مالکوم در میانه گفت: “آینده اکنون است، پیرمرد.” در سه ماهه سوم سال، تحویل هیبریدی ها بیش از ICE در فراری بود. افشای غافلگیر کننده در یک سند رسمی ارائه شده به سرمایه گذاران انجام شد تا آنها از عملکرد خانه مارانلو در ماه ژوئیه تا سپتامبر مطلع شوند. در این بازه زمانی، 3188 خودرو با اسب پرنسینگ افسانه ای ارسال شد که 271 خودرو نسبت به سه ماهه سوم 2022 افزایش داشت.
از کل حجم، 51.3 درصد خودروهای هیبریدی و تنها 48.7 درصد را خودروهای بنزینی خالص تشکیل می دهند. سبد محصولات فراری در سه ماهه سوم 2023 شامل 9 مدل ICE و چهار هیبریدی بود. به عنوان تازهتر، اولین مدل صرفاً الکتریکی این برند ایتالیایی تا سال 2025 عرضه نمیشود. در همین حال، تقاضا در سه ماهه سوم توسط خط تولید 296 و SF90 که هر دو دارای پیشرانههای هیبریدی پلاگین هستند، تقویت شده است. اینها اولین PHEVهای این شرکت هستند زیرا LaFerrari پورت شارژ نداشت. خوب، می توانید باتری اصلی را با استفاده از مناقصه باتری شارژ کنید.
15 عکس ها
باید دید که آیا این تبدیل به یک هنجار جدید خواهد شد زیرا Purosangue قدرتمند با موتور V12 در مرحله ارتقاء قرار داشت، بنابراین این SUV با عملکرد بالا می تواند ترازو را به نفع ICE تغییر دهد. تصاویر جاسوسی نشان داده است که یک جایگزین 812 نیز در افق وجود دارد، و آن نیز ممکن است از هیبریداسیون صرف نظر کند. با این حال، حتی فراری نیز از مقررات سختگیرانهتر آلایندگی مصون نیست، بنابراین باید خود را تطبیق دهد.
در نتیجه، آینده بدون شک الکتریکی است. تا پایان این دهه، فراری پیشبینی میکند که 40 درصد خودروهای تحویلی به مشتریان موتور احتراق داخلی نخواهند داشت. انتظار می رود 40 درصد دیگر هیبریدی باشند و تنها 20 درصد برای ICEهای خالص باقی بماند.
در حالی که ممکن است آینده برای موتورهای گازسوز خوب تاریک به نظر برسد، اما اگر سوخت های الکترونیکی به یک راه حل پایدار تبدیل شوند، می توانند جان تازه ای بگیرند. اوایل امسال، بندتو ویگنا، مدیرعامل فراری گفت: “ICE هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد” و افزود که “شما می توانید خودرویی را با سوختی که خنثی است راه اندازی کنید. من فکر می کنم که این دو بسیار با هم سازگار هستند، و این تقویت کننده ما است. استراتژی.”