رنگ Rosso Passionale در نمای بیرونی نیز منحصر به SP51 است، و پوشش آبی و سفید که در مرکز خودرو قرار دارد از فراری 410 S مدل 1955 الهام گرفته شده است. آلکانترا در کابین همان Rosso Passionale قرمز را می پوشد در حالی که آن آبی است. نوار سفید و سفید در کابین ادامه دارد و تونل مرکزی و کنسول بین دو صندلی را می پوشاند. درج کوادرات آبی
از نظر ظاهری، SP51 به اندازه برخی دیگر از مدل های تکی وحشی نیست. چراغهای جلو و عقب منحصربهفرد هستند در حالی که جلوپنجره بزرگتر است و فیبر کربن در معرض آن قرار دارد. یک عنصر تیغه تیز پشت چاه چرخ وجود دارد که همچنین از فیبر کربن ساخته شده است. و از آنجایی که این یک رودستر است – به این معنی که سقف جمع شونده ای وجود ندارد – یک رکاب فیبر کربنی با جزئیات بدنه منحصر به فرد درست بالای سر راننده قرار می گیرد و به SP51 شکل متمایز خود را می دهد.
SP51 به سمت یک مشتری قدیمی فراری و یک کلکسیونر پیشرو در تایوان می رود. طبیعتاً فراری دقیقاً به ما نمی گوید که چقدر هزینه دارد، اما این به راحتی ساخت چند میلیون دلاری است.