فروشگاه فیات اکنون در Metaverse وجود دارد، تست درایو را در La Pista 500 ارائه می دهد


فناوری ما را به مسیری طولانی رسانده است. Metaverse که تصویری تخیلی از اینترنت به عنوان یک کل است، اکنون به لطف فناوری که از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده استفاده می کند، تبدیل به یک چیز شده است. و اکنون، یک فروشگاه فیات در متاورس با راه اندازی اولین نمایشگاه متاورس جهان، فروشگاه فیات متاورس، در دسترس است.

فروشگاه فیات متاورس که با همکاری Touchcast و مایکروسافت توسعه یافته است، نوید یک فرآیند خرید فیات به کمک انسان، آنی، واقعی و بدون استرس را می دهد. فروشگاه Metaverse دارای یک Fiat Product Genius است، یک شخص واقعی که می تواند به هر سوال مشتری در زمان واقعی پاسخ دهد.

و در حالی که متاورس معمولاً از واقعیت‌های مجازی و افزوده استفاده می‌کند، فروشگاه فیات متاورس به مشتریانی برای استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی یا سایر سخت‌افزارهای گران‌قیمت نیازی ندارد. این امر توسط سرویس Metaverse-as-a-Service Touchcast که بر روی Microsoft Cloud ساخته شده است امکان پذیر شد.

“در داخل” فروشگاه متاورس، محصول نابغه از مشتری استقبال می کند و با مشتری همکاری می کند تا ماشین را از طریق نماهای 360 درجه کشف کند. Product Genius همچنین به مشتری کمک می کند تا در مورد فناوری خودرو، از جمله پاسخگویی به هرگونه سوال در مورد تحرک الکتریکی، شارژ مجدد، و هرگونه محتوای فیات 500 جدید، اطلاعات کسب کند.

علاوه بر این، مشتریان همچنین می‌توانند نگاه دقیق‌تری به نحوه عملکرد سیستم اطلاعات سرگرمی و حالت‌های مختلف رانندگی و شارژ EV داشته باشند و همچنین با انتخاب بدنه، رنگ، فضای داخلی و هر ویژگی دلخواه دیگری، مدل را سفارشی کنند. برای تکمیل آن، مشتریان همچنین می‌توانند تجربه رانندگی را روی فیات 500 لا پریما جدید بوچلی در لاپیستا 500، مسیری روی سقف ساختمان لینگوتو در تورین، دوباره خلق کنند.

در حالی که New 500 La Prima by Bocelli تنها فیات موجود در فروشگاه Metaverse است، این شرکت اعلام کرد که تا پایان سال به کل خط تولید 500 گسترش خواهد یافت. در اوایل سال 2023، کل مجموعه فیات و محصولات آن در دسترس خواهد بود.

فیات می گوید که محصول Genius آن دوشنبه تا جمعه از ساعت 9 صبح تا 8 بعد از ظهر و شنبه از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر در دسترس است. نمایندگی فیزیکی برای تست درایو.



منبع