جایگزینی 370Z که مدتها به تعویق افتاده بود، شروع کندی داشت، اما نیسان با خوشحالی گزارش میدهد که خودروی اسپرتش اکنون بسیار بهتر عمل میکند. طی شش ماه اول، تقاضا برای Z 50.8 درصد افزایش یافت. این بدان معنا نیست که این یک موفقیت تجاری بزرگ است، زیرا درصدها می توانند فریبنده باشند. با این وجود، با 1457 خودرو فروخته شده تا ژوئن، تحویل در مقایسه با مدت مشابه سال 2023 که فقط 966 نفر Z خریداری کردند، بسیار افزایش یافته است.
Z تقریباً با سوپرا برابری کرد که با کاهش 7.8 درصدی به 1495 دستگاه رسید که بین ژانویه تا ژوئن تحویل داده شد. تویوتا مدل پایه ارزانتر را با موتور چهار سیلندر از بین برد، بنابراین شاید نیسان فرصتی برای به پایان رساندن سال 2024 داشته باشد. گیربکس دستی و/یا قیمت پایینتر برای Nismo شانس Z را برای شکست دادن رقیب خود افزایش میدهد، اما این اتفاق نمیافتد.
جزئیات قیمت مدل 2025 هنوز منتشر نشده است، اما Z 2024 خروجی 42970 دلار قیمت دارد، صرف نظر از اینکه مدل دستی یا اتوماتیک را بخواهید. به سمت Nismo بروید و 65750 دلار قبل از مقصد و هزینه های حمل و نقل پرداخت می کنید. تویوتا با حذف چهار دیگ، حداقل 56250 دلار برای سوپرای 2025 خود می خواهد. GRMN داغتر هنوز هم غیرقابل نمایش است، اما حتی گرانتر از تریم سوپرا پریمیوم 59400 دلاری خواهد بود.
Z تنها خودروی اسپرت بازمانده نیسان است زیرا GT-R سرانجام پس از 17 سال بازنشسته شد. تا ژوئن 2024، تقاضا برای گودزیلا 30.4 درصد کاهش یافت و به تنها 151 واحد رسید. آخرین هورای برای R35 در ایالات متحده یک نسخه خاص از دو نسخه Skyline و Takumi Edition است. تولید GT-R برای بازار ایالات متحده در ماه اکتبر به پایان می رسد.
در مورد دیگر خودروهای اسپرت تویوتا، GR86 عملکرد فوق العاده ای دارد. تقاضا تا ژوئن 41.9 درصد افزایش یافت و به 7467 خودرو رسید. این به طور شگفت انگیزی پنج به یک از سوبارو BRZ که از نظر مکانیکی مرتبط است فروش بیشتری داشت.