فضای داخلی مرکز تحقیق و توسعه جدید تویوتا از مسیر پیت لین نوربرگ رینگ تقلید می کند


تویوتا از آوریل 2018 بر روی یک مرکز تحقیق و توسعه جدید در شیمویاما کار می کند، جایی که یک سال بعد نسخه 3.3 مایلی پیست نوربرگ رینگ را افتتاح کرد. کار بر روی سایت R&D اکنون نهایی شده است و اتصال دیگری به مدار معروف آلمانی وجود دارد. این بار، در داخل ساختمان است که در آن مدل‌های آینده در حال توسعه هستند.

مکانی که مدل‌های تویوتا GR و لکسوس در آن متولد شده‌اند، دارای طراحی داخلی است که ظاهر و احساس پیت‌لین نوردشلایف را شبیه‌سازی می‌کند. این جایی است که تیم‌هایی از برنامه‌ریزی، طراحی، مهندسی و توسعه با افرادی که مسئول نمونه‌های اولیه و آزمایش خودرو هستند ملاقات می‌کنند تا به طور مشترک روی خودروها کار کنند و مشکلات کشف شده در این مسیر را برطرف کنند. جدای از خود ساختمان تحقیق و توسعه، مرکز فنی تویوتا شیمویاما دارای یک دوره آزمایشی با سرعت بالا همراه با جاده های کشور و یک دوره آزمایشی تخصصی است که شرایط خاص جاده را تقلید می کند.

این تسهیلات جدید با وسعت 2512 مایل مربع شامل یک ساختمان بازدیدکننده در منطقه غربی سایت برای جلسات بین شرکای تویوتا و تامین کنندگان است. بیش از 60 درصد از کل منطقه توسط درختان و فضای سبز در سایت جدید اشغال شده است که تقریباً 3000 نفر هر روز برای کار می آیند. پرفروش ترین خودروساز جهان نزدیک به 2 میلیارد دلار در سایت تحقیق و توسعه جدید خود واقع در منطقه کوهستانی بر فراز شهرهای تویوتا و اوکازاکی در استان آیچی هزینه کرد.

رئیس آکیو تویودا اشاره می‌کند که این مکانی است که کارمندان “ماشین‌ها را می‌رانند، می‌شکنند و بهبود می‌بخشند.” رئیس و مدیر عامل سابق تویوتا می‌گوید: «هرچه بیشتر ماشین‌ها را می‌رانیم و می‌شکنیم، آنها بهتر می‌شوند». این شرکت در مورد اینکه کدام خودروها در آنجا توسعه می‌یابند به جزئیات نمی‌پردازد، اما می‌توانیم از دانستن اینکه خودروهای سرگرم‌کننده‌تری با نشان GR در راه هستند، راحت باشیم. در اکتبر 2023، تویودا به احیای بالقوه Celica اشاره کرد.

با توجه به اینکه آکیو تویودا معتقد است خودروهای برقی هرگز سهمی از بازار بالاتر از 30 درصد نخواهند داشت، می توانید مطمئن باشید که خودروهای بنزینی در سایت جدید مهندسی می شوند. برای این منظور، خانواده جدیدی از موتورهای احتراق داخلی در حال توسعه است و تویوتا نیز در حال آزمایش ICEهای با سوخت هیدروژن است. همزمان، در حال بررسی ایده یک خودروی اسپرت برقی است که توسط کانسپت FT-Se به عنوان یک راه‌اندازی مجدد بالقوه MR2 با موتورهای دوگانه و چهار چرخ متحرک پیش‌نمایش شده است.



منبع