فلوریدا می تواند مشهورترین بزرگراه خود را به نام جیمی بافت نامگذاری کند



دوشنبه بیایید، جاده تاریخی ایالتی فلوریدا A1A می تواند نام جدیدی داشته باشد: بزرگراه یادبود جیمی بافت. دو لایحه که در آخر هفته در مجلس قانونگذاری فلوریدا تصویب شد، به اتفاق آرا توسط سنای ایالت برای تجلیل از اسطوره موسیقی، که سال گذشته در سن 76 سالگی درگذشت، تصویب شد.

اولین مورد از دو لایحه نام بخشی از بزرگراه 340 مایلی را تغییر می‌دهد که از جنوب خانه سابق جیمی در کی وست شمال به ساحل فرناندینا در نزدیکی جکسون‌ویل کشیده می‌شود. بخش‌هایی از A1A در شهرستان‌های میامی داد، برووارد، پالم‌بیچ و مونرو نام بزرگراه یادبود جیمی بافت را دارند که از قضا، نام پنجمین آلبوم استودیویی او بود.

لایحه دوم طرح پلاک فلوریدا جدید با الهام از بافت با کلمه “Margaritaville” را تصویب کرد که به نام محبوب ترین آهنگ او و رستوران ها، فروشگاه ها و هتل های زنجیره ای او نامگذاری شده است. تمام درآمد حاصل از پلاک‌ها صرف خیریه‌ای به نام Singing for Change می‌شود که جیمی آن را تأسیس کرده و به قربانیان طوفان کمک می‌کند.

گیل هارل، سناتور جمهوری خواه ایالتی، به او گفت: «مارگاریتاویل دقیقاً همان چیزی است که فلوریدا درباره آن است آسوشیتدپرس. “هیچ کس بیشتر از جیمی بافت و مارگاریتاویل خورشید باز، سواحل و موسیقی را نمایندگی نمی کند.”

چاک کلمونز جمهوری خواه ابتدا این لایحه را در اکتبر سال 2023 پس از مرگ جیمی ارائه کرد و اکنون به نظر می رسد در صورت تصویب این لوایح در مجلس نمایندگان فلوریدا می تواند به نتیجه برسد. ساکنان حتی در پی تغییر نام فرودگاه بین‌المللی کی وست به نام بافت هستند – که ممکن است به زودی در بزرگراه یادبود جیمی بافت قرار گیرد.



منبع